וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטא: רודי פרננדס הוכה על ידי אוהד ז'לגיריס

הגארד, שהתקבל בבוז על ידי האוהדים זכר לתגרה עם לברינוביץ' בסיבוב הקודם, דימם בפניו בסיום. האוהד נעצר

כך נראה פרננדס לאחר הפגיעה

מתח, לחץ, הארכה, מספר נקודות תלת ספרתי לשתי קבוצות והכרעה על חודה של נקודה. כל אלו היו אמורים להספיק לערב כדורסל נהדר אמש (חמישי) במשחק בין ז'לגיריס לריאל מדריד, שהסתיים בניצחון 104:105 של הבלאנקוס.

אלא שאז אירוע מכוער ואלים הצליח להעיב על הערב הנפלא בקובנה: שחקן ריאל מדריד, רודי פרננדס, הוכה על ידי שני אוהדי ז'לגיריס עם עלייתו לאוטובוס בסיום המשחק. המאבטח ששהה במקום לא הצליח לעצור את השניים, שהתקרבו לגארד הבלאנקוס, עד שלבסוף הורחקו מהמקום ואחד מהם נעצר. פרננדס נפגע כתוצאה מהאירוע בפניו ואף דימם.

רודי פרננדס, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בעין הסערה. פרננדס/GettyImages

אגב, השניים שהיכו את הגארד הם תאומים, הנחשבים לאוהדי כדורסל מפורסמים במיוחד בליטא, בעיקר בזכות המראה הזהה שלהם וכתובות הקעקע הרבות שחרוטות על גופם. על גופם של השניים, מאוריס ורונמונדס מאצ'יוס, מקועקעים עשרות חתימות של שחקני כדורסל ליטאים במשך הדורות, ובין היתר אלה של שארונאס יאסיקביצ'יוס, ארווידאס סאבוניס ואפילו הסנטר הליטאי הצעיר יונאס ולנצ'יונאס.

פרננדס לא התקבל בסבר פנים יפות בליטא החל מהרגע בו נחת, בעקבות המקרה שאירע במשחק הקודם בין שתי הקבוצות במדריד, אז השליך במכוון כדור על ראשו של קשישטוף לברינוביץ', ולאחר מכן התעמת גם עם אחיו דריוס. אחד משני השחקנים טען שהספרדי אף ירק עליו, אך המעשה נעלם מעיניהם של השופטים והשחקן רק נקנס על ידי היורוליג בעקבות אותו מקרה ב-3,500 יורו. לאורך המשחק כולו הניפו אוהדי ז'לגיריס שלטים וקראו קריאות גנאי לעברו של פרננדס.

צפו בקבלת הפנים של אוהדי ז'לגיריס לפרננדס

ובאירוע מהמשחק הקודם שהצית את המהומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully