וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את אולימפיאקוס 77:90

בתום משחק רב תהפוכות, הקטלאנים מחצו את היוונים והתבססו בפסגת בית ו'. ריאל ניצחה את ז'לגיריס, ערב נפלא למירוטיץ'

המחזור העשירי בטופ 16 נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים מסקרנים. במוקד עמד קרב הגדולות בין אולימפיאקוס לברצלונה, בבית של מכבי תל אביב. אחרי משחק רב תהפוכות, הקטאלנים לחצו על הגז ורמסו את היוונים בחוץ, עם 77:90. אבל הדרמה האמיתית היתה הערב בקובנה, שם ז'לגיריס וריאל מדריד משכו משחק אדיר להארכה, בטרם המארחים הפסידו 105:104 רק אחרי מותחן משובח.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס מול אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
ספאנוליס נאבד בים הקטאלני/GettyImages

בית ו'

אולימפיאקוס - ברצלונה 90:77

הקטלאנים ניצחו גם בסיבוב הקודם, בערב ענק של אנטה טומיץ' שצבר אז 15 נקודות. טומיץ', שנבחר לשחקן המצטיין לחודש פברואר, היה הפעם פושר עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים, אבל אראזם לורבק עם 21 נקודות ופיט מיקל עם 20 נקודות הובילו את הקטאלנים לניצחון 77:90.

זה דווקא לא היה קל. במשחק רב תהפוכות היוונים היו אלו שלקחו את השליטה הראשונה, וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17:20. הרבע השני היה של ברצלונה, ובמחצית התוצאה היתה 36:46 לאורחים. הנדנדה נמשכה, כשאולימפיאקוס - בהנהגת ואסיליס ספאנוליס על 23 נקודותיו - לא ויתרו והפכו את המשחק ברבע שלישי סוער של 17:26.

אבל, עוד מהפך. 10 הדקות האחרונות היו של בארסה, כשגם נבארו תורם 10 נקודות משלו. לקראת הסוף זה כבר לא היה סתם עוד מהפך - זה היה חיסול. ברצלונה לחצה ולחצה על הדוושה, עשתה ריצה של 9:24, ומחצה את היוונים בדרך ל-77:90 בסיום.

ברצלונה עלתה ל-1:9 בראשות בית ו', אולימפיאקוס במקום השלישי, כבר רק שני משחקים מעל מכבי תל אביב, עם 4:6.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד מול קשישטוף לברינוביץ' שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
18 מ-18 מהקו, כולל שתי הקליעות ששלחו את המשחק להארכה. מירוטיץ'/GettyImages

בית ה'

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 105:104

ז'לגיריס פתחה בסערה, וכעבור 10 דקות התוצאה היתה 19:29 למארחים. דאדרן טרמל (20 נקודות, 8 מ-9 מהשדה) היה נהדר, ונעזר אוליבר לפאייט (13 נקודות). הבלאנקוס התעוררו ברבע השני, וצמצמו לארבע נקודות הפרש במחצית. ניקולה מירוטיץ' היה מצוין עם 31 נקודות, 18 מ-18 מהקו ו-11 ריבאונדים, והפער ננגס וננגס.

מירוטיץ' גם היה זה שהשווה את המשחק שלוש שניות לתום הזמן הסדיר, עם שתי קליעות מהקו. אם חשבתם שהמשחק אדיר, ההארכה היתה אדירה עוד יותר. בחמש הדקות האחרונות קלעו שתי הקבוצות 41 נקודות, אבל ריאל מדריד קלעה נקודה יותר, ניצחה 104:105 ותמשיך להוביל את הבית. ז'לגיריס סבלה מכה כואבת, שכן עם מאזן של 6:4 כנראה לא תוכל לחלום אפילו על עלייה להצלבה. יהיה קשה לחשוב על נישול ריאל מהטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully