וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון, גולסה וייני בסגל לפורטוגל וצפון אירלנד

15.3.2013 / 15:22

הקפטן הוותיק שחזר לקבל דקות בצ’לסי שב לסגל של אלי גוטמן. גורם בנבחרת: "הוא חשוב מקצועית ומוראלית". המאמן הימר גם על קשר מכבי חיפה ומגן מכבי תל אביב, שזכתה לשישה נציגים במדים הלאומיים. איתי שכטר שוב זומן, טאלב טואטחה וברק יצחקי בחוץ

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לצמד המשחקים החשובים מול נבחרת פורטוגל החזקה שייערך ב-22 במרץ באצטדיון רמת גן, ומול צפון אירלנד בחוץ, במשחק שייערך כעבור ארבעה ימים. היום (שישי) פורסם הסגל המלא למשחקים. לאחר לבטים רבים, קשר צ'לסי יוסי בניון נכלל בסגל של המאמן אלי גוטמן, כמו גם חלוץ סוונסי איתי שכטר ובלם ק.פ.ר טל בן חיים. גוטמן זימן גם את קשר מכבי חיפה אייל גולסה ואת בלם מכבי תל אביב שרן ייני. מי שנותר מחוץ לסגל הוא ברק יצחקי, שמככב לאחרונה באנורתוזיס.

הפסד במשחק לפורטוגל בסוף החודש יסתום ככל הנראה את הגולל על סיכוייה של הנבחרת לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. לאחר צמד המשחקים הזה, ישראל תארח את אזרבייג'אן (תחילת ספטמבר) ותצא לשני משחקי חוץ קשים ברוסיה (ספטמבר) ופורטוגל (אוקטובר). המשחק שינעל את הקמפיין יתקיים ב-15 באוקטובר ובו תארח הנבחרת את צפון אירלנד.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
רגע האמת שלו הגיע. גוטמן/ברני ארדוב

גורם בנבחרת על בניון: "הוא חשוב מקצועית, חברתית ומוראלית"

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי שעבר, בנבחרת החליטו לזמן את בניון, אך ההחלטה עמדה בכפוף לכך שייכלל בסגל באחד משני המשחקים הקרובים של צ'לסי. בניון שלא שיחק השבוע בתיקו מול מנצ'סטר יונייטד (2:2) נכלל אתמול בסגל של קבוצתו ונכנס כמחליף בתוספת הזמן מול סטיאווה בוקרשט (3:1 לבלוז, שעלו לרבע גמר הליגה האירופית), זאת לאחר שכבר שפתח במשחק הראשון והוחלף כעבור 64 דקות.

בנבחרת הסבירו אתמול כי המערך החדש של אלי גוטמן נותן פחות אופציות לשחקני קישור בעלי סגנון התקפי, ולכן גוטמן התלבט בימים האחרונים לגביו. גורם בנבחרת אמר כי אחד השיקולים מעבר לתרומה המקצועית הוא: "בניון חשוב לנבחרת גם חברתית ומוראלית". לאורך כל השבוע התבטאו שחקנים בנבחרת כי הקפטן חייב לקבל זימון לסגל ואחד מהם אמר: "לרגע לא היה לאף אחד ספק שהוא יזומן. אנשים שכחו שמדובר בליגיונר הבכיר ביותר בישראל".

אחד המהלכים המפתיעים של גוטמן בסגל הוא העובדה שהמגן השמאלי טאלב טואטחה, שנמצא בכושר מצוין לאחרונה ואף הרשים במשחק האימון מול הצעירה, לא ברשימה. במקומו החליט המאמן לזמן את רמי גרשון.

במהלך השבוע האחרון גוטמן התלבט לא מעט לגבי איתי שכטר וטל בן חיים. שכטר לא היה אמור לקבל זימון אבל הפציעה של עומר דמארי סללה את דרכו לסגל. גם הבלם טל בן חיים לא נמצא בכושר, אבל לאור מצוקת הבלמים ופציעת קינן, גוטמן לא לקח סיכונים לגביו. בלם מכבי חיפה הבלם שוחח אתמול עם גוטמן והודיע לו כי הוא כשיר כבר למשחק הקרוב בליגה מול בני יהודה, מה שסלל את זימונו לסגל. אביחי ידין לא נכלל בסגל בין היתר בגלל הפציעה אותה עבר לאחרונה. ידין חזר לאימונים מלאים, אבל צריך לחזור לכושר משחק.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. AP
"חשוב מקצועית ומוראלית". בניון/AP

הסגל המלא

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), דני עמוס (עירוני קרית שמונה).

הגנה: אייל משומר (מכבי חיפה), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה), דקל קינן (מכבי חיפה), טל בן חיים (ק.פ.ר), רמי גרשון (סלטיק), איתן טיבי (מכבי תל אביב), גל שיש (בוורן).

קישור: בירם כיאל (סלטיק), ביבראס נאתכו (קאזאן), מהראן ראדי (מכבי תל אביב), גל אלברמן (מכבי תל אביב), שרן ייני (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), אייל גולסה (מכבי חיפה), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), מאור מליקסון (ולנסיין), אבי ריקן (בית"ר ירושלים), יוסי בניון (צ'לסי).

התקפה: תומר חמד (מאיורקה), עדן בן בסט (טולוז), איתי שכטר (סוונסי), אלירן עטר (מכבי תל אביב).

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הזימון המפתיע. גולסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully