וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה: אוהדים מספסרים במנויים לקראת פורטוגל

13.3.2013 / 9:54

המחיר הממוצע שמוצע באינטרנט: 200-500 שקל. רוסנובסקי וקינן שוחחו עם גוטמן: "הבלם כשיר". בן חיים או שכטר בחוץ?

בלם נבחרת ישראל ומכבי חיפה דקל קינן ורופא נבחרת ישראל ד"ר מרק רוסנובסקי שוחחו עם המאמן אלי גוטמן ועדכנו אותו כי על פי הערכה מחודשת, הבלם יוכל לשחק מול פורטוגל. קינן השלים אתמול (שלישי) אימון כמעט מלא במכבי חיפה, ובצוות הרפואי של המועדון והנבחרת מרוצים מאוד מההתקדמות שעבר מאז הפציעה.

קינן היה זקוק למנוחה של בין שבוע לעשרה ימים מאז הפציעה, וחזר לאימונים כעבור שישה ימים. ביום ראשון הוא אמור לשחק נגד בני יהודה במסגרת הליגה, אך לפי מצב העניינים, כרגע גוטמן יזמן אותו לסגל, ורק אם יחול שינוי פתאומי במצבו יוחלט כיצד לנהוג.

דקל קינן שחקן הנבחרת הבוגרת. מגד גוזני
מול פורטוגל, ההגנה זקוקה לו במיטבו. קינן/מגד גוזני

גוטמן שקל תחילה לפרסם את הסגל ביום שישי, אך ייתכן שהוא יפרסם אותו כבר מחר, אם יתברר סופית שבניון ישחק במדי צ'לסי מול סטיאווה בוקרשט או לא ייכלל בסגל. אם בניון יפתח על הספסל, ייתכן שהסגל יפורסם רק בשישי.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, בניון יקבל זימון אם ירשום עוד הופעה אחת במדי צ'לסי עד המשחק מול פורטוגל, וזוהי למעשה ההזדמנות האחרונה שלו לשחק. ייתכן מאוד שאחד מבין השניים, איתי שכטר או הבלם טל בן חיים לא יזומנו לנבחרת בגלל חוסר בדקות משחק. בנבחרת שוקלים לזמן את ברק יצחקי מאנורתוזיס של רוני לוי, אם כי סגל החלוצים של גוטמן גדול מאוד ועדיין קשה להעריך האם המאמן יבחר לזמן את החלוץ.

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל מאחורי דימיטרי קומבארוב שחקן נבחרת רוסיה. ברני ארדוב
יגיע? לא יגיע? בניון/ברני ארדוב

בימים האחרונים מציפים אוהדי כדורגל את קווי הטלפון של משרדי ההתאחדות בפניות לגבי נושא מכירת הכרטיסים למשחק. בהתאחדות הבהירו אתמול פעם נוספת כי הכרטיסים אזלו. בעקבות חשש ממכירת כרטיסים על ידי ספסרים, יוגבר הפיקוח סביב האיצטדיון לפני המשחק בנושא הזה. יחד עם זאת, מבדיקה שערכנו הבוקר, עולה כי אוהדים רבים של הנבחרת מספסרים במנויים לקראת המשחק מול פורטוגל.

משיחה עם אוהדים שמחזיקים במנוי, הוצעו לנו כרטיסים הנעים במחירים של 200 עד 500 שקל בממוצע. חלק מהאוהדים מוכנים למכור את המנויים שלהם למשחקים שנותרו, במחירים שנעים בין 400 ל-1,000 שקל. "יש ביקוש אדיר לכרטיסים לקראת המשחק, ולכן סביר להניח שאוכל להכפיל ואפילו לשלש את ההשקעה שלי ברכישת המנוי", הסביר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully