וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני מחוץ לסגל פורטוגל למשחק ברמת גן

פאולו בנטו השאיר את שחקן מנצ'סטר יונייטד הפצוע מחוץ לסגל למשחק מול ישראל. רונאלדו ופפה בפנים, מוטיניו בספק

מאמן נבחרת פורטוגל, פאולו בנטו, פרסם היום (חמישי) את הסגל שייצא למשחקי החוץ מול ישראל ואזרבייג'אן בשבוע הבא במסגרת בית ו' של קמפיין מוקדמות המונדיאל. הסגל, בראשות כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, קשר מנצ'סטר יונייטד נאני שסבל מפציעה לא נכלל בסגל לעומתו, המגן הימני של ולנסיה ז'ואאו פריירה זומנו לסגל למרות שסבל לאחרונה מפציעה קלה. חלוץ בראגה, אדר, לא כשיר למשחקים ולא זומן לסגל. המאמן העניק זימון בכורה לקשר וייריניה, שחקנה בן ה-26 של וולפסבורג הגרמנית.

ז'ואאו מוטיניו, קשרה של פורטו שנפצע במשחק ליגת האלופות במלאגה, זומן לסגל, אך נמצא בספק למשחק. בנטו התייחס למצבו של השחקן: "אנחנו לא בטוחים שהוא יהיה כשיר למשחקים בישראל או באזרבייג'אן. הצוות הרפואי יעריך את מצבו. כשנתכנס ביום שני נראה מה יהיה, ונחליט משם. נשמור על האינטרסים של הנבחרת, אבל הדאגה העיקרית היא לבריאות לשחקן".

בנטו אמר במסיבת העיתונאים: "המקום הראשון לא תלוי בנו ולכן אנחנו צמיכים להתמקד בנה שכן תלוי בנו ולהגיע למונדיאל בכל דרך. זה לא משנה את המטרה שהגדרנו בתחילת הדרך: העפלה ורצוי מהמקום הראשון. ידענו שיהיו עוד שתי נבחרות עם אותן מטרות - רוסיה וישראל - כשאנחנו ורוסיה הפייבוריטיות, אבל כרגע יש נבחרת במצב מצוין שעשתה תוצאות ואילו אנחנו לא היינו מספיק אפקטיביים. המטרה לקראת כל משחק היא לנצח והשחקנים יודעים את זה. מה שחשוב הוא שנשיג את המטרה ונעבוד על זה בשבוע הבא".

שחקן נבחרת פורטוגל נאני. Francisco Seco, AP
לא מגיע לרמת גן. נאני/AP, Francisco Seco

בין השמות הבולטים שנשארו בחוץ הם בלם ולנסיה ריקרדו קושטה, קשר בנפיקה רובן אמורים וחברו לקבוצה, החלוץ הצעיר נלסון אוליביירה. במקום האחרון זומן פיצי הצעיר מדפורטיבו לה קורוניה.

כמו ישראל, פורטוגל השיגה שבע נקודות מארבעת משחקי הפתיחה של הבית ועבורם שני משחקי החוץ הקרובים מוגדרים כקריטיים במאבק על הכרטיס למונדיאל. את המשחק באצטדיון רמת גן (שישי הבא, 14:45) ינהל השופט הצרפתי סטפן לאנוי (43). מדובר בשופט בכיר שניהל בקיץ את משחק חצי גמר יורו 2012 בין איטליה לגרמניה.

הסגל המלא:

שוערים: רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון), בטו (סביליה), אדוארדו (איסטנבול BB)

הגנה: ז'ואאו פריירה (ולנסיה), פאביו קואטנראו (ריאל מדריד), סילביו (דפורטיבו לה קורוניה), ברונו אלבש (זניט), פפה (ריאל מדריד), לואיס נטו (זניט), הנריקה סרנו (ויאדוליד).

קישור: ראול מיירלש (פנרבחצ'ה), מיגל ולוסו (דינמו קייב), ז'ואאו מוטיניו (פורטו), קוסטודיו (בראגה), קרלוס מרטינס (בנפיקה), פאולו מצ'אדו (אולימפיאקוס).

התקפה: כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), דני (זניט), סבסטיאן וארלה (פורטו), וייריניה (וולפסבורג), פיצי (דפורטיבו לה קורוניה), הלדר פושטיגה (סראגוסה), הוגו אלמיידה (בשיקטאש).

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
איך הוא יסתדר בלי החבר ממנצ'סטר? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully