וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר בספק לרמת השרון

14.3.2013 / 14:30

מלך השערים ערך אימון חלקי בלבד. אוסקר גרסיה מרגיע את האופוריה: ”הליגה עוד ארוכה”. חנצ'ינסקי זומן לנבחרת קנדה

אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, תפתח מחרתיים (שבת) מכבי תל אביב את הפלייאוף העליון כשתארח בבלומפילד את עירוני רמת השרון (19:30, ספורט 1). מי שעשוי לפספס את המשחק הוא אלירן עטר שערך היום אימון חלקי בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את מלך השערים שכבש 22 שערים העונה.

"הקבוצה שתזכה באליפות, היא הקבוצה הראויה לכך", אמר המאמן אוסקר גרסיה בפתח מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "זאת ליגה ארוכה, והאלופה שזוכה היא תמיד ראויה. אני לא יודע אם אנחנו יותר טובים מחיפה או לא, אני מסתכל על מה שאנחנו צריכים לשפר, אנחנו מגיעים לרגעים החשובים ביותר בליגה ונרצה לשחק בצורה הטוב ביותר".

הספרדי התייחס ליריבה שספגה בסיבוב הקודם מרגלי הצהובים רק במחצית השנייה: "רמת השרון שיחקו הגנתי מאוד בבלומפילד בסיבוב הקודם ולא מצאנו את השטחים הפנויים ואני חושב שהם ישחקו ככה גם הפעם".

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפספס את פתיחת הפלייאוף? אלירן עטר/ברני ארדוב

כנהוג בתקופה האחרונה, גם הפעם גרסיה התעקש לא לשחרר הצהרות אליפות, למרות שמכבי מוליכה את הטבלה ביתרון של עשר נקודות על מכבי חיפה, עשרה מחזורים לסיום העונה: "עוד לא זכינו בכלום העונה. אנחנו צריכים להתמקד רק במשחק הזה, הנקודות הללו הן הכי חשובות כי זה המשחק הבא, ורק ככה אנחנו צריכים להתנהג. ככה הגענו עד לפה, וככה נצטרך להמשיך להתנהג. ניצחנו את כל הקבוצות, ועכשיו אנחנו בשלב הכי חשוב של העונה ונצטרך לעשות את הטוב ביותר שלנו".

כמו כן הגיב מאמן מוליכת הטבלה להאשמות במהלך העונה כי קבוצתו משחקת כדורגל משעמם: "הסטטיסטיקות שלנו מסבירות את ההצלחה יותר טוב ממני. העיתונאים עושים את העבודה שלהם, אני עושה את העבודה שלי. אני לא חדש בכדורגל, אני יודע מה קורה כשמנצחים ומה קורה כשלא".

איתן טיבי, שעשוי לזכות בסוף העונה הנוכחית באליפות שנייה ברציפות, התייחס בפתיחת דבריו ליכולתו העונה: "מבחינתי מדובר בעונה הכי טובה שלי עד כה. התחלתי את העונה שעברה טוב מאוד בקרית שמונה, אבל כשחזרתי גם שם הייתי טוב. עוד לא סיימנו את הליגה כדי שאני אוכל להגיד שזאת העונה הכי טובה שלי".

על הזלזול המסוים שספג כשהגיע למכבי תל אביב אמר שחקן נבחרת ישראל: "לא הפכתי להיות שחקן נבחרת, הגעתי לכאן בתור שחקן נבחרת וכבר שיחקתי כמה משחקים. אנשים יכולים להגיד ולחשוב מבחינתם מי זה איתן טיבי, הכי חשוב שאני אדע מה אני שווה, יש לי מטרות משל עצמי. המטרות שלי הן להצליח בכל מועדון שאני נמצא בו ולעשות הכי טוב כדי שהקבוצה ואני נצליח".

תומר חנצ'ינסקי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זימון מחמיא. חנצ'ינסקי/ברני ארדוב

תומר חנצ'ינסקי, שוערה היהודי-קנדי של מכבי תל אביב, קיבל זימון מפתיע לסגל נבחרת קנדה, שתצא בשבוע הבא לקטאר לקיים מחנה אימון ומשחק ידידות מול נבחרת יפן. חנצ'ינסקי מחזיק בדרכון קנדי, וישתמש בו בכדי להיכנס לקטאר יחד עם חבריו לנבחרת.

השוער היהודי-קנדי הגיע למכבי תל אביב לפני מספר חודשים, בכדי לשמש כשוער מחליף לברק לוי, בעת יציאתו של השוער הראשון וינסנט אניימה לאליפות אפריקה שנערכה בינואר. יש לציין כי עד כה לא רשם חנצ'ינסקי ולו דקה אחת רשמית, באף משחק מאז הגיע למדים הצהובים, אך למרות זאת, זכה כאמור בזימון מחמיא לנבחרת קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully