וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "האווירה העוינת באורלנדו עשתה לי רק טוב"

סופרמן הצטיין בניצחון הלייקרס ולא התרגש מהבוז שספג. לברון: "19 ניצחונות ברצף זה מדהים, אנחנו מנצחים בכל סגנון"

דוויט הווארד קיבל כנראה את אחת מקבלות הפנים הכי עוינות בתולדות ה-NBA. זו הייתה הפעם הראשונה שלו באורלנדו מאז שעזב את הקבוצה לאחר סאגה מתישה. הקהל באורלנדו קיבל אותו בשריקות בוז אדירות, אבל אולי זה מה שסופרמו היה צריך כדי להתעורר. הווארד קלע שיא עונה של 39 נקודות, הוריד 16 ריבאונדים והשוווה את שיא מספר זריקות העונשין, ששייך לו מאז נובמבר 1999, כשהלך 39 פעמים לקו. המשחק נגמר ב-97:106 לייקרס, וניצחון קטן ומתוק להאוורד.

סנטר לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. רויטרס
"אפשר להתקדם הלאה. היו לנו שמונה שנים טובות ביחד". הווארד/רויטרס

"לא הייתי עצבני או מתוח", סיפר הווארד על תחושותיו, "חיכיתי לשחק כאן. הייתה אווירה עוינת, אבל אני חושב שזה רק עשה לי טוב. אני חושב שהייתי זקוק לזה". למרות הטינה כלפיו מהיציעים, הווארד לא כועס ואף מבין את אוהדי המג'יק, ומבחינתו הוא מוכן לפרק חדש ביחסים איתם. "אני חושב שהייתי זקוק לרגע הזה, לחזור לפה, וזה משהו שגם העיר הייתה זקוקה לו. זאת סגירת מעגל. אפשר להתקדם הלאה. היו לנו שמונה שנים טובות ביחד. אנשים ירגישו מה שאני מרגיש. אני מבין את זה לגמרי".

גם קובי בריאנט התרשם ממעופו של סופרמן הלילה. היחסים בין השניים ידעו לאורך העונה עליות ומורדות, ונדמה שכוכב הלייקרס מרוצה ממה שהוא רואה אצל הווארד לאחרונה. "אני חושב שמקצועית זה היה ממש רגע גדול בשבילו", אמר בריאנט, "להיכנס לכזאת סביבה ולשחק כל כך טוב, זה מאוד חשוב לביטחון שלו".

לברון ג'יימס, מיאמי היט, דווין האריס, אטלנטה הוקס. רויטרס
"אנחנו מנצחים במגוון סגנונות, ניצחנו בבית, בחוץ, מנצחים בהארכה או בזמן החוקי". לברון שומר על הרצף מול אטלנטה/רויטרס

בינתיים מי שנראית מפחידה מתמיד היא האלופה מיאמי היט. לברון ג'יימס וחבריו ניצחו בביתם את אטלנטה 81:98 ומאזן רצף הניצחונות עומד כרגע על 19. "בוא נהיה רגע כנים, חבר'ה. אנחנו לא יושבים פה ואומרים שזה לא מיוחד עבורנו", אמר קינג ג'יימס שקלע 15 עבור ההיט. "זה רצף מדהים, אנחנו משחקים כדורסל מצוין, אנחנו מנצחים במגוון סגנונות, ניצחנו בבית, בחוץ, מנצחים בהארכה או בזמן החוקי, לא משנה באיזו צורה".

גם דווין וויד לא מסתיר את גאוותו נוכח רצף הניצחונות. "ההגנה שלנו היא המפתח", אמר פלאש, "כשאנחנו טובים בהגנה מתחילת המשחק אנחנו נכנסים כמו שצריך, וזה עוזר לנו גם מבחינה התקפית. אנחנו טובים התקפית לאורך כל העונה, אבל ההגנה היא המפתח להכול".

הווארד נקם באורלנדו, מיאמי עם ניצחון 19 רצוף

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully