וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד חגגו: "ניצחון מגן עדן של קבוצה אלוהית"

התקשורת בטירוף: הנקמה המתוקה במילאן, ההצהרה של מסי לרונאלדו. מדריד זוכרת את ניאנג, באיטליה הודו: "הם מכוכב אחר"

התקשורת בספרד כצפוי יוצאת מגדרה בניסיון לתאר בחגיגיות את הניצחון הגדול של ברצלונה אתמול (שלישי), 0:4 ענק על מילאן, שהשלים קאמבק מרשים והעלה את בארסה לרבע גמר ליגת האלופות. "עשן לבן בקאמפ נואו", קראה הכותרת ב"SPORT", כשהכוונה כמובן בהשוואה לבחירת האפיפיור, אך גם במאמץ הגדול שהושקע שנשא תוצאות היסטוריות.

שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה חוגג שער נגד מילאן בשמינית גמר האלופות. רויטרס
נתן את האות לחגיגה. אלבה/רויטרס

"זה היה לילה חלומי, המשחק שלו בארסה חיכתה, אלו שהאמינו ואלו שלא", נכתב, "הקסם של מילאן נגמר, זה היה ניצחון מגן עדן של קבוצה אלוהית". כמו כן ציינו בגאווה את הצמד של מסי, עם כותרת פרוסבוקטיבית: "מסי הצהיר לרונאלדו: 'אני חוזר'".

ה"אל מונדו דפורטיבו" כתב ש"זה עוד לילה קסום שייכנס להיסטוריה", וכמובן מציינים את "67 השניות ששינו את המשחק", בין ההחמצה של ניאנג לשער השני של מסי. "אל פאיס" קרא בכותרת ש"ברצלונה באה לעזרת קרויף", כשהם מזכירים את הנקמה על גמר גביע אירופה המפורסם מ-1994: "זה קאמבק היסטורי, שמשכיח את ההפסד ההוא".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
רונאלדו ראה את זה? מסי עונה/AP

גם עיתוני מדריד נאלצו להריע למשחק העצום של מוליכת הליגה הספרדית. "הניצחון הזה מוקדש לטיטו", נכתב ב"מארקה", בהתייחסות למאמן החולה, אבל כמובן שלא שוכחים להתייחס להחמצה של ניאנג: "דקה אחרי שהוא היה אחד על אחד מול ואלדס והדביק את הכדור לעמוד, מסי שלח בעיטה מדויקת וקבע 0:2".

באיטליה, מנגד, ידעו להרים ידיים, ולהצדיע לקבוצה גדולה. "מסי וברצלונה הם פשוט מכוכב אחר", נכתב ב"גאזטו דלו ספורט", "הארגניטנאי המדהים פורר את מילאן".

"קוריירו דלו ספורט" הודה ש"בארסה הייתה גדולה על מילאן". גם "ל'אקיפ" הצרפתי הילל את המנצחים, וטען ש"כזה ניצחון יכולה לספק רק ברצלונה", וציינו ש"המועדון לא מת, רחוק מזה, הוא יתר חי מתמיד". גם "אולה" הארגנטינאי חגג וציין ש"מסי לקח את המשחק בידיים, והחזיר את ברצלונה לרמה שהעולם מעריץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מסי סידר את הקאמבק". אס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ברצלונה של מסי באה לעזרת קרויף". אל פאיס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מוקדש לטיטו". מארקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully