וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונצרט שכולם ידברו עליו: הבלוג החי בניצחון של ברצלונה על מילאן

פרשני וואלה! ספורט ענבל מנור, אורן יוסיפוביץ וחמי אוזן לא הפסיקו להתפעל מהערב המדהים של ברצלונה. עכשיו הזמן שלכם

קאמפ נואו מלא, ברצלונה ומילאן נלחמות על הדשא ואנחנו, בוואלה! ספורט, היינו יחד איתכם רגע אחר רגע בקונצרט הענק שראינו בשמינית גמר ליגת האלופות, בו ברצלונה הביסה את מילאן 0:4.

במהלך המשחק, במקביל לסיקור החי הקבוע שלנו, הוסיפו כתבי ופרשני הכדורגל של וואלה! – ענבל מנור, אורן יוסיפוביץ וחמי אוזן – את הערותיהם השוטפות למתרחש במגרש. אתם השתלבתם בדיון בחי, שאלתם שאלות, הוספתם הערות משלכם, ואנחנו ענינו.

23:43, ענבל מנור: טוב חברים, היה כיף לראות אתכם את המשחק. תודה לחמי ואורן ולעמית על התובנות. לילה טוב לכולם.

23:42, חמי אוזן: טוב, ברצלונה עשתה צדק עם מספידיה. לא בטוח שהשושלת הזו תימשך זמן רב. אני חושב שאות האזהרה של השבועיים האחרונים היה אמיתי. אבל מי שקרא לשלטון בארסה זיוף וטען שנסיכת הכדורגל היפה הכי גדולה מאז ברזיל 70' היא קבוצה שקל לפצח, לא יודע להעריך תקופה היסטורית בכדורגל וליהנות מהרגע הגדול בגלל עודף ציניות. ולמרות הכל, מול קבוצה יותר חזקה ממילאן, בארסה עדיין פגיעה.

23:41, אורן יוסיפוביץ: תשובה לגולש רובי ר - לא, עדיין לא ביבי, אבל מכל קבוצות שמינית הגמר, ברצלונה היתה הקבוצה עם אחוזי העלייה הכי גבוהים. ה-2:0 המפתיע באיטליה אמנם הפריע לתזה, אבל כמו שאמרנו בהתחלה, אם יש קבוצה באירופה שתתגבר על פיגור כזה, זו כנראה הקבוצה הזו. מי יודע, אולי דרוגבה שוב ידיח את מסי, כמו בעונה שעברה.

23:40, ענבל מנור: ברצלונה, ריאל מדריד, דורטמונד, יובנטוס, פריס סן ז'רמן, גלאטסראיי, באיירן מינכן (כנראה), פורטו/מלאגה. רבע גמר הזוי ולהזכירכם, ההגרלה פתוחה.

23:40, חמי אוזן: טוב, גלאטסאריי קצת קלקלה את הערב. איזה לוזרים שאלקה. עוד ערב לפנתיאון של הגרמנים.

22:40, אורן יוסיפוביץ: שחזור המפלה הכי גדולה בתולדות מילאן באלופות - 4:0. שחזור התוצאה מגמר היורו בין ספרד ואיטליה - 4:0. משחק לא רע נגמר, נתראה בשלב הבא וניפרד עם ציוץ של יוסי בניון: "אמרתי 0:4, לא?".

23:34, ענבל מנור: יכול להיות שבמילאן נתנו לעצמם להאמין לסיפורים על המשבר ומות האימפריה. נכון, ברצלונה נראתה לא טוב בתקופה האחרונה, אבל ברגע האמת היא ידעה להביא את המיטב ואת האנרגיות שלא קיימות במשחקי הליגה חסרי התחרות והמתח.

23:33, חמי אוזן: טוב, מתברר שברצלונה לא צריכה את העזרה של ערוץ הספורט כדי לעלות. מדובר כנראה גם בקבוצה די טובה בזכות עצמה, שמשגעת את העולם בזכות תוכן ולא בגלל עטיפה.

23:30, ענבל מנור: בדקות שמילאן מבינה שאין לה ברירה אלא לתקוף, בולט במיוחד החסרון של ג'מפאולו פאציני, שנפצע במשחק הליגה בשישי. באלוטלי לא יכול לשחק באלופות ועז אתה מוצא את עצמך תלוי ברוביניו.

22:29, אורן יוסיפוביץ: זה רק נהיה ונהיה מסוכן יותר. האם ברצלונה תצטער על הדקות האחרונות? האם אוהדי מילאן שוב יחגגו. אחד מהם מסר כרגע: "גול עכשיו יהיה מתוק יותר מהניצחון ב-94'".

22:27, אורן יוסיפוביץ: תשובה לגולש נתנאל - החזקה בכדור נכון לעכשיו, ברצלונה: 68%; מילאן: 32%.

23:22, ענבל מנור: וואו!, ג'ורדי אלבה בהצלה של משחק. לא רוצה לחשוב מה עובר עכשיו על טיטו וילאנובה בניו יורק וכמה סוללות הוא החליף בנייד מרוב ההודעות שהוא שולח בווטסאפ.

23:17, אורן יוסיפוביץ: כתב הפועל תל אביב שלנו, עמית גולדשטיין, שזה הרגע הגיע מאיצטדיון הברפלד ומחדר ההלבשה המדוכא של הפועל תל אביב, נדהם למראה התוצאה ואמר: "זה בהחלט לא היום של האדומים".

23:16, ענבל מנור: דקה 75, רגע מעניין מאוד בקאמפ נואו. אלגרי סופסוף יוצא מתכנית המשחק עם חילוף התקפי ושימו לב מי נכנס. בויאן קרקיץ', שגדל בלה מאסיה, עזב בטריקת דלת ונעלם בשנתיים האחרונות באיטליה, חוזר בפעם הראשונה לפגוש את האקסית.

23:13, ענבל מנור: אורן, גם אתה מריח את הרביעי?

23:11, אורן יוסיפוביץ: אם מישהו רוצה לעשות כסף טוב, ולא שאנחנו חס וחלילה מעודדים אתכם להימורים, הוא צריך לשים משהו על מילאן. היחס לעלייה של מילאן הוא 7 ל-1, מדהים בהתחשב שהאורחת צריכה רק שער אחד כרגע. אגב, ההפסד הכי גדול של מילאן באלופות הוא 4:0. מול לה קורוניה ומול יונייטד. שחזור?

23:09, חמי אוזן: יאללה, עוד שער אחד של בארסה, ואפשר לעבור לשאלקה, שהשוותה ל-2:2 וצריכה עוד שער כדי לעלות. מה לעשות, שער נוסף לבארסה רק יעשה צדק. לא הגיע לקבוצה האדירה הזו לגמור כך. גם אם מילאן תכבוש, זה כבר יהיה בגניבה.

23:08, ענבל מנור: טוב, רציתי לחכות לדקות האחרונות, אבל אני לא יכול להתאפק. ביום שישי הגרלת רבע וחצי הגמר. אני מנחש שיהיה העונה לפחות עוד קלאסיקו אחד.

23:07, אורן יוסיפוביץ: "ראיתי הרבה את מראדונה ושיחקתי נגדו. נפלא כשהיה, מסי טוב יותר והרבה יותר עקבי". את זה אומר גארי ליניקר. ואם הוא אומר...

דויד וייה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
ברצלונה סיפקה את מה שהיה חסר לשושלת הנוכחלית: קאמבק ענק. דויד וייה חוגג/רויטרס

23:06, אורן יוסיפוביץ: קבלו עוד ציוץ נהדר מבית היוצר של פייק שלמה שרף: "לא הרבה יודעים אבל דוד וייה גדל במחלקה אצלנו בטוברוק, אנחנו קראנו לו דוד גופייה".

23.05, חמי אוזן: אורן, לא מסכים איתך. עובדה שנגד ריאל בארסה לא התאוששה כך. את ריאל בארסה לא הייתה עוברת בטוח.

23:04, אורן יוסיפוביץ: מודה, חשבתי שברצלונה תעלה הרבה לפני המשחק. כל מה שהקבוצה הזו היתה צריכה זה קצת ביקורת כדי לתדלק את המצברים. קצת שנאה, קצת כעס. נכון, שער של מילאן עדיין מעלה את הרוסונרי לרבע הגמר, אבל הקטאלנים קרובים להשיג את הדבר היחיד שהיה חסר לשושלת הנוכחית: קאמבק מופלא מהקרשים.

23:01, ענבל מנור: מאסימו אמבורסיני יוצא. האם זה המשחק האחרון שלו בליגת האלופות?

22:59, ענבל מנור: תשובה לגולש 29 november 1899 - ההיסטוריה מראה שכדי לעצור את ברצלונה צריך להוציא את העוקץ מהנעת הכדור ולהפוך אותה לעקרה ורחוקה מהשער. מילאן עשתה עבודה סבירה, אבל נענשה בגלל פתיחה הססנית ושני איבודי כדור ובכלל, למסי אסור לתת מתנות. לגבי "הריסת הכדורגל", אפשר להבין שיש לא מעט אנשים שישמחו בנפילת השושלת. כמו שאתה רואה עד עכשיו, זה עוד רחוק.

22:56, ענבל מנור: כמה אנשים בבית ירו לאוויר את הקלישאה: "גבירותיי ורבותיי, מהפך".

22.56, חמי אוזן: הכי מגיע לדויד וייה. איזה בזבוז היה לשים אותו על הספסל, איזה עוול.

22:55, אורן יוסיפוביץ: על השער של עיתון "ספורט", הבטיח ג'רארד פיקה: "ננצח 0:3 בשביל טיטו". מה אתם חושבים, הבלם יעמוד בהצהרה?

22.53, חמי אוזן: שני אנשים יקרים מעדכנים: דודו עזריה מדווח שהפרשן של אל ג'זירה גרהאם סונס אמר: "מסי הוא השחקן הכי טוב שבעט בכדור. אף אחד לא מתקרב אליו". מיכאל יוכין מאיר על מה שכתבתי שאלטינטופ כבש את שער הבכורה שלו מול הקבוצה בה צמח, שער ראשון שלו העונה. אלטינטופ הוא כמובן גרמני כמו אוזיל, שרק בחר לשחק בנבחרת אחרת.

22:52, ענבל מנור: חברנו היקר עידן ויניצקי צייץ: "מזל שרונאלדו בא לשחק מולנו עוד עשרה ימים ולא מסי...". מסכים עם כל מילה.

22:45, אורן יוסיפוביץ: דודו ביטון, חלוץ אפואל ניקוסיה, בטוויטר - "אחרי הצמד הזה אני חייב להודות שמסי עשה אצלי קפיצת מדרגה והגיע לרמה של רונאלדו...שניהם ביחד רמה מעל עולם הכדורגל:)..#חולה כדורגל".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
מחצית ראשונה שכולה ברצלונה/AP

22:44, הגולש 29 november 1899: שאלה לפרשנים - למה קשה לאנשים להבין שהנסיגה בלחץ ההתקפי קדימה במשחק המסירות, מגיעה בגלל הקבוצות שמסתגרות מאחורה בלי יכולות מיוחדות, ולא בגלל שברצלונה היא זו ש"הורסת את הכדורגל" על פיהם?

22:40, אורן יוסיפוביץ: תשובה לגולש בט123 - לא מצאתי ליין לכזה דבר מופרך (ואל תדאג, בטח נקבל טעות בהקדם), אבל האנדר/אובר של כרטיסים צהובים ברוב האתרים עומד על 6.5. שלושה כבר נשלפו (לפדרו, לבואטנג ולפלאמיני).

22:36, ענבל מנור: תשובה לגולש נתנאל - אני מנחש שאלגרי רצה שחקן יותר דינמי, עם רגליים יותר קלות שיכול גם להוביל מתפרצות. פלאמיני היה טוב בגנואה בשישי ואולי אלגרי חשב שהוא יוכל להפתיע, אבל ברמות האלה, במעמדים כאלה, אי אפשר באמת להפתיע ואין גם מקום להימורים.

22:34, חמי אוזן: האיתותים מהמשחק של גלא יוצרים כבר דילמה של ממש. לעבור או לא לעבור? איזה מחזור, אילו מהפכים מתבשלים. יפה לגלות ששני טורקים כבשו לגלא ולא שחקני הרכש.

22:34, ענבל מנור: מסי עם 53 שערים העונה בכל המסגרות. 40 בליגה, 7 בליגת האלופות, 4 בגביע המלך ו-2 בסופרקופה. אז בשביל מה אנחנו בכלל מדברים טקטיקה?

22:33, אורן יוסיפוביץ: לפרוטוקול, ותשאלו את חמי וענבל, הימרתי על בארסה כבר לפני שבוע. עכשיו אתם יודעים מה יקרה. וברבע הגמר, אם ברצלונה תהיה שם, פדרו לא יהיה שם בגלל צהובים.

22:29, הגולש נתנאל: שאלה למומחים - למה פלאמיני פתח במקום מונטארי שלדעתי יותר טוב ואגרסיבי ממנו?

22.27, חמי אוזן: רגע של משחק. מצד אחד, ניאנג מחמיץ שער בטוח. מצד שני, מסי. אם מסי לוקח את המשחק הזה ומעלה את בארסה לרבע הגמר, זה יירשם כאחד המשחקים הכי טובים בקריירה שלו. התעלות כזו, במשחק כזה - וכל שאלה על אופי דרך סיפורים על נבחרת ארגנטינה היא לא רלוונטית. מסי זה לא רק ים כישרון, אלא גם המון אופי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול מילאן. AP
גם אצל דודו ביטון מסי קפץ מדרגה/AP

22:26, ענבל מנור: אחרי 20 דקות של הלם, מילאן עושה בדיוק מה שהיא עשתה במשחק הראשון. לוחצת קצת יותר גבוה ומאטה את קצב המשחק וברצלונה שוב, לפחות בינתיים לא מוצאת לזה פתרון. פעם קראו לזה קטנאצ'ו, כדורגל זוגות. כשזה עבד בסן סירו, קראו לזה משחק הרואי. הניחוש שלי שהפעם התגובות בעולם יהיו אחרות.

22:23, חמי אוזן: יש הרגשה שבארסה קצת הורידה הילוך. שמילאן השתחררה ומצליחה לכפות את המשחק שהיא רוצה. בכל מקרה, מי שתכבוש את השער הבא תעלה.

22:17, הגולש בט123 - שאלה למומחים: מה הליין על טעות שיפוט מכרעת?

22:17, אורן יוסיפוביץ: והנה עדכון מחשבון הטוויטר המזויף של שלמה שרף (@fakeshlomo): "היום אני לא אובייקטיבי ואני מחזיק אצבעות לברצלונה. זה כל הפרנסה של העובדים בערוץ הספורט תלויה בזה"

22:05, אורן יוסיפוביץ: עדכון יחסי ההימורים אחרי ה-0:1 של ברצלונה: על כל 8 יורו שתשימו על מילאן, תקבלו 13. הסטטוס של בארסה השתדרג פלאים, מן הסתם, והיא כבר ביחס של 2 ל-1 לעלייה. בקיצור, הייתם צריכים להמר עליהם קודם.

22:04, ענבל מנור: שאלקה עולה ליתרון במשחק המקביל. בדרך להופעה היסטורית של שלוש גרמניות ברבע גמר האלופות.

22.02, חמי אוזן: השילוב בין אלי אוחנה לנדב יעקובי הוא קצת מוזר. האחד, לא מתרגש מכלום. השני, מתרגש קצת יותר מדי. זה יפה שערוץ הספורט נותנים ליעקובי לשדר משחק כזה מכריע, ולא לארבל למשל.

22:01, ענבל מנור: מילאן בהיסטריה. אם היא תמשיך לעמוד ברחבה ולאפשר לבארסה להניע כדור ולבעוט מרחוק, ה-0:3 יגיע לפני ההפסקה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
שער ענק ופתיחה מסחררת. מסי/AP

22:00, אורן יוסיפוביץ: ועוד נתון - זהו שער 57 של מסי בליגת האלופות, והוא עובר את רוד ואן ניסטלרוי כדי לעלות למקום השני בהיסטוריית המפעל. במקום הראשון, גם כאן, ראול (71).

21:56, אורן יוסיפוביץ: לפי פול קאר, הסטטיסטיקן של ESPN, זהו המשחק ה-127 של צ'אבי בליגת האלופות. הקשר הנפלא משווה בכך את הרקורד של איקר קסיאס, במקום השלישי אי פעם. מקום שני: ריאן גיגס, 134. מקום ראשון: ראול, 142.

21:51, ענבל מנור: בדקות הראשונות מילאן מציגה 10 שחקנים מאחורי הכדור. השער המוקדם הציל אותנו והחיה את המשחק. עכשיו הרוסונרי צריכים לשנות גישה.

21:50, אורן יוסיפוביץ: פיקה הבטיח שבארסה תתקוף ותכבוש בהתחלה. הוא הבטיח שהם יעלו. אף קבוצה בהיסטוריית ליגת האלופות לא עלתה אחרי פיגור 2:0. אז הנה, אולי עוד תקדים במפעל. ומי טובים יותר מלנפץ שיאים.

21:42, אורן יוסיפוביץ: יחסי הימורים בעולם נכון לתוצאה זו: מילאן עולה - על כל 6 יורו שתשימו תקבלו 10 יורו רווח. ברצלונה עולה - על כל 10 יורו תקבלו 23 לכיס.

21:40, ענבל מנור: ג'ורדי רואורה לא לוקח סיכונים ומרכיב את דויד וייה ב-4:3:3 הקלאסי של ברצלונה. מסימיליאנו אלגרי עם הפתעה ראשונה. מתיו פלאמיני בהופעה שלישית בסך הכל העונה בצ'מפיונס. פיליפ מקסס שהיה בספק פתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully