וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: רומל בק גמר את העונה

12.3.2013 / 17:13

הפורוורד המקסיקני, המדורג שני בטבלת מלך הסלים, שבר את ידו הימנית בהפסד לגלבוע/גליל. בקבוצה ינסו להחליפו במהירות

מכה קשה נחתה היום (שלישי) על בני הרצליה, לאחר שבבדיקה שנערכה לגארד-פורוורד המקסיקני של הקבוצה, רומל בק, הסתבר כי הוא סובל משבר בידו הימנית. השחקן נפצע אתמול במהלך המחצית הראשונה בהפסד הדרמטי של הקבוצה לגלבוע/גליל 93:92. בק יעבור בדיקה נוספת מחר אצל מומחה, אך מסתמן כי הוא גמר את העונה. להרצליה נותר עוד חילוף אחד במצבת הזרים העונתית, ואם אכן השחקן לא יוכל לשוב לפעילות, ישתדלו במועדון להחתים לו מחליף במהירות.

השחקן היה אמור ליטול חלק במשחק האולסטר הקרוב שמארגנת מנהלת ליגת העל, ומי שיחליף אותו הוא דונטה סמית' ממכבי חיפה. בן רייס יחליף אותו בתחרות השלשות.

רומל בק, שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
היעדרות שתשפיע על בני הרצליה. רומל בק/קובי אליהו

בק (30, 2.03) הוא אמריקאי ממוצא מקסיקני, שנולד בלוס אנג'לס ומשחק בנבחרת מקסיקו. את קריירת המכללות שלו העביר במדי אוניברסיטת לאס וגאס שבנבאדה כשבעונתו האחרונה רשם 13.6 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2007/8 חתם בק בווארזה האיטלקית ורשם 12.3 נקודות בממוצע למשחק, ואת העונה לאחר מכן חילק בין זאדאר, ליגת הפיתוח והליגה במקסיקו. בעונה שעברה הגיע הפורוורד איקארוס מהליגה היוונית הראשונה והצטיין כשקלע 14.8 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בממוצע.

המכה קשה ביותר עבור בני הרצליה, בעיקר בשל הממוצעים הנהדרים של הקלע שלהם, שמדורג במקום השני בקלעי הליגה עם 19.1 נקודות בממוצע אליהם מוסיף 2.9 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק. בק חצה העונה שלוש פעמים את רף 30 הנקודות, כשמשחקו הטוב ביותר היה בניצחון על הפועל חולון במחזור ה-15, אז קלע 32 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully