וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מעוניינים להאריך את חוזהו של דני פרנקו

11.3.2013 / 11:08

במועדון יש שביעות רצון מהחיבור עם המאמן, שעשוי להמשיך בשנתיים הבאות. אורלנד: "מגיע לנו קרדיט על הניצחון על מכבי"

הניצחון הגדול של ברק נתניה אמש (ראשון) 70:76 על מכבי תל אביב, תפס גם את ראשי הקבוצה מהשרון לא מוכנים. כשבקבוצה ערכו חישובים לגבי כניסה לפלייאוף העליון, סומן המפגש עם הפועל תל אביב כמשחק המפתח בו הקבוצה תהיה צריכה לנצח אחרי הפסד לאלופה. כעת הניצחון המפתיע עשוי לשלוח את הקבוצה לפלייאוף העליון כבר עכשיו.

בינתיים בנתניה צפויים לפתוח בקרוב במגעים עם המאמן דני פרנקו על הארכת חוזהו, כשבמועדון רוצים להחתימו לשנתיים נוספות. ההערכות בקרב אנשי נתניה הן שהמאמן שהגיע מהפועל חולון ירצה להישאר במועדון. "דני עושה פה עובדה יוצאת מן הכלל. אנחנו יודעים שהוא גם נהנה ממה שקורה פה, וזה רק טבעי שנמשיך ביחד", אמרו במועדון.

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. מגד גוזני
"דני עושה פה עבודה יוצאת מן הכלל". פרנקו/מגד גוזני

פרנקו עצמו אמר אתמול שהניצחון הושג הרבה הודות לכך שמכבי תל אביב הגיעה לא מוכנה בגלל שהיא מתרכזת ביורוליג, והשחקן הוותיק יהוא אורלנד הסכים איתו. אורלנד אמר היום לוואלה! ספורט: "למכבי יש משחק חשוב מאוד ביום חמישי שיכול להכריע לאן הולכת העונה האירופית שלהם, וזה המשחק שהם חושבים עליו. מצד שני, כשמנצחים יש לנו נטייה בישראל להגיד שהיריבה לא טובה, וכשמפסידים אז שהם לא שיחקו טוב. מכבי קבוצה טובה וגם אם זה לא משחק חייהם, אנחנו צריכים לקבל קרדיט על הניצחון הזה".

אורלנד הוסיף: "שמרנו נהדר, למרות שבהתקפה לא נתנו משחק ענק. מדובר באחת מהקבוצות הטובות באירופה, קשה לשחק נגדם מדהים בהתקפה, אבל נתנו את אחד מהמשחקים הטובים שלנו בהגנה.. אפשר לומר שמכבי לא מרוכזים בכל משחק ליגה, אבל הם עדיין הפסידו רק בשלושה כאלו העונה, אז כנראה שמולם עמדה קבוצה טובה".

נתניה עצרה אמש רצף של שלושה הפסדים ואורלנד אמר: "אני לא מכניס את ההפסד לאילת לתקופה הלא טובה. התוצאה הייתה לא טובה, אבל המשחק היה בידיים שלנו ופספסנו את זה בסוף. כבר אז ראינו שיפור בקבוצה לעומת מה שהראינו נגד מכבי חיפה וגליל. אנחנו צריכים להמשיך להסתכל למעלה ואני מקווה שנגמור גם בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully