וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת במדריד: "כריסטיאנו רונאלדו לא מרפה"

הפורטוגלי עשוי לעלות למקום החמישי בטבלת הכובשים של קבוצתו כבר העונה. ריאל מדריד הכי טובה בספרד ב-2013

כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת פעם נוספת. הפורטוגלי שנמצא בשיאו בתקופה האחרונה, כבש אמש (ראשון) צמד מנצח ב-1:2 של ריאל מדריד על סלטה ויגו בחוץ והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש 25 שערים או יותר בארבע העונות הראשונות שלו בליגה הספרדית. בנוסף, זה היה הצמד ה-53 שלו במדי הבלאנקוס.

הפורטוגלי הפנטסטי חתם שבוע וחצי פנטסטי של חמישה שערים וארבעה ניצחונות, כולל שניים על ברצלונה ואחד על מנצ'סטר יונייטד. ב"אס" התלהבו ואחרי הצמד התורן כתבו בכותרת "כריסטיאנו לא מרפה", ב"מארקה" נקטו בקו דומה והכותרת הייתה "כריסטיאנו לא ריחם". אגב, מי שאולי מודאג הוא מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן, שיפגוש את CR7 באצטדיון רמת גן בעוד פחות משבועיים במוקדמות הגביע העולמי 2014.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
עוד פחות משבועיים באצטדיון רמת גן. רונאלדו/AP

הנתונים של רונאלדו כמעט בלתי נתפסים. ב-186 משחקים רשמיים בכל המסגרות במדי ריאל מדריד, הוא כבש 188 שערים. הדיווחים על עזיבה שלו למנצ'סטר יונייטד בקיץ לא פוסקים בימים האחרונים, אבל אין ספק שאם הוא יישאר, בעונה הבאה הוא יחלוף על פני הוגו סאנצ'ס בדרך למקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של האימפריה מבירת ספרד. לסאנצ'ס 208 שערים רשמיים.

יחד עם זאת, לריאל מדריד נותרו לפחות 14 משחקים עד לסיום העונה (11 בליגה, אחד בגמר הגביע ולפחות שניים בליגת האלופות) ועל פי כושר ההבקעה שלו, לא מן הנמנע שהוא יגיע לסאנצ'ס כבר העונה.

בינתיים במדריד מצטערים על פתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה, דבר שמתבלט דווקא עכשיו, כשהקבוצה נמצאת בכושר מזהיר. בתקשורת המקומית ציינו שריאל היא הקבוצה הטובה ביותר בשנת 2013 ושהיא צברה בה 25 נקודות מתוך 30, שלוש יותר מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully