וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הראינו הרבה אופי"

10.3.2013 / 23:56

מאמן ירושלים התייחס להפסד בחיפה: "לא רצינו להתפרק אחרי מה שקרה השבוע". יוטר: "המטרה הסופית שלנו - אליפות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לצד ההפתעה המרעישה באולם זיסמן שם ברק נתניה גברה על מכבי תל אביב, שלושה משחקים לא פחות מסקרנים שוחקו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. מכבי חיפה גברה 84:91 על הפועל ירושלים במפגש צמרת, מכבי אשדוד גברה 87:98 על הפועל אילת, ואילו מכבי ראשון לציון המשיכה את מסע ההתאוששות שלה עם ניצחון רביעי רצוף, הפעם עם 96:98 דרמטי על אליצור אשקלון.

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. מגד גוזני
ההתאוששות נמשכת. בוסאני/מגד גוזני

אדריאן יוטר: "המטרה שלנו - אליפות"

בבית מכבי רשמה מכבי ראשון לציון ניצחון 96:98 דרמטי אל אילצור אשקלון, בתום משחק שנותר צמוד לכל אורכו. דקה לסיום, אשקלון עלתה ליתרון שתי נקודות מקליעות עונשין מדויקות של מרקי פרי, אך ראשון הגיבה עם ארבע נקודות שהבטיחו לה ניצחון, למרות הניסיון של ג'וליאן מילס עם הבאזר שכמעט נכנס והעניק לאורחת את הניצחון.

אדריאן יוטר אמר בסיום: "אשקלון אולי במקום האחרון אבל הם צמודים בכל המשחקים. לא נכנסנו טוב להגנה היום. יש משחקים שאם ההגנה לא עובדת אז צריך למצוא את הדרך לנצח את המשחק ועשינו את זה. חיפשתי את ההזדמנויות שלי, שיחקתי אגרסיבי וקלעתי את הזריקות החשובות. כולנו שיחקנו טוב היום, למזלנו קלעתי את הזריקות. המטרה שלנו כקבוצה להתחרות על האליפות".

מאמן ראשון לציון רוני בוסאני סיכם: "יש את הקבוצות שקשה לך איתם, ואם תלכו אחורה ותראו את המשחק הראשון של מכבי ראשון נגד אשקלון תראו שהם קלעו 92 נקודות. אשקלון קולעת נגד ראשון הכי הרבה מבין קבוצות הליגה. דיברנו על זה וידענו את זה הייתה לנו שיחה ואימונים וכל מה שצריך. קשה לנו איתם. בחלק גדול מהמשחק הם שיחקו עם חמישה שחקני חוץ כשגור פורת הוא הגבוה שלהם, ויש לו קליעה טובה".

מאמן אשקלון עדי אזולאי: "הפסדנו על ריבאונד התקפה ועוד החלטה לא טובה בהתקפה. אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה עם הרבה בעיות שליוו אותנו שחלק מהם ניסינו לפתור ופתרנו עם הרבה קשיים בדרך. בשלושת או ארבעת המשחקים האחרונים אנחנו משחקים טוב, ונופלים על הבאזר כבר שבוע שני ברציפות. הכדור האחרון היה בפנים ויצא, ראיתי אותו נכנס וכמעט הרמתי את הידיים. זו תקופה לא פשוטה, לא קלה בכלל. אני מחפש את הניצחון הראשון שירים את הקבוצה. ראיתם היום קבוצה שמשחקת כדורסל עם כל התקופה הקשה. יש פה אנשים מאמינים, נעשה את המקסימום ונקווה שניקח ניצחונות. בחדר ההלבשה מאמינים והקבוצה עובדת ונקווה שזה יתהפך באיזשהו שלב".

שחקן אשקלון גור פורת: "יש פה חבר'ה טובים, זאת אחת הקבוצות היותר מחויבות שהייתי בהם. כולם רוצים ועובדים קשה. מאמנים בטוח מחויבים. אנחנו צריכים את הניצחון הזה, וברגע שנעבור מנטאלית את השלב הזה של הניצחון הראשון הדברים יבואו לנו הרבה יותר בקלות. הסיטואציה הזאת מאוד לא נעימה. כולם מאמינים ומחויבים ובטוח שאנחנו לא נרד בכזאת קלות שנראה לכולם. אם נמשיך לשחק ככה ונגיע למשחקים צמודים, אז נעשה את הניצחון שאנחנו רוצים ובהמשך יהיה לנו יותר קל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
מעודד. דרוקר/מגד גוזני

טפירו: "הייתה הקרבה גדולה של השחקנים"

הפועל ירושלים הגיעה לאולם רוממה המחודש אם הרבה מאוד לחץ לאחר אירועי סוף השבוע האחרון, והטחת ההאשמות בין המאמן שרון דרוקר לבין שחקן הקבוצה קרייג סמית'. הסנטר לא שיחק ועשוי להיות משוחרר מהקבוצה בקרוב, כמו ג'ייקוב פולן, שכבר עזב את הקבוצה ובמקומו הוחתם הגארד רון סטיל. סטיל ערך בכורה במדים האדומים, ומאיר טפירו רשם את משחק השיא שלו העונה, אך גם זה לא הספיק מול מכבי חיפה החזקה, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: לפני המשחק אמרתי לשחקנים שזה בידיים שלנו .אמרתי להם שבמקום להתפרק ואחרי כל מה מה שקרה השבוע אנחנו צריכים לבוא חזק ולהילחם. אני שמח שהלכנו בדרך הזאת, הראינו הרבה אופי. יש לנו את הישראלים שנותנים הרבה כבוד למועדון והזרים גם כן יתחברו איתם בהמשך".

מאיר טפירו אמר בסיום: "יש לנו הרבה על מה להילחם. עברנו שבוע לא פשוט. אבל יש כאן חבורה שיודעת לשחק כדורסל. זה היה משחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה טובה מאוד. אני מודה לחברים שלי לקבוצה על המאמץ, גם המאמנים הכינו אותנו מצוין למשחק. באיזשהו מקום אנחנו צריכים להמשיך ככה ולקחת מהערב הזה משהו. אמנם קיבלנו 91 נקודות אבל הייתה כאן מלחמה והקרבה גדולה מצד השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully