וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד הג'ודו התנגד לכרמי, המנכ"ל בדרך החוצה

10.3.2013 / 22:26

היו"ר הנכנס ניסה ליצור אווירה רגועה בנאום כניסתו לתפקיד, אך לפני כן השתתף בישיבה סוערת. ימונה מחליף לזינגר

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הבחירות החוזרות לראשות הוועד האולימפי הישראלי התקיימו הערב, ומי שהוכרז כצפוי ליו"ר החדש היה יגאל כרמי, איש מרכז מכבי. במסיבת העיתונאים שהתקיימה כשעתיים לאחר הבחירות עצמן, התייחס כרמי לעידן החדש ולשקיפות שלפיה יעבוד הוועד האולימפי. כזכור, לפני חודש פוצצו הבחירות לתפקיד היו"ר כשכרמי התמודד מול זאב ביילסקי. בסופו של דבר, השני פרש מההתמודדות לתפקיד וטען שמעולם לא נחשף לעסקנות מהסוג הזה.

המציאות החדשה "אילצה" את אנשי מכבי והפועל למצוא פתרונות ואחרי שמספר תפקידים בכירים הוצעו לאנשי הפועל, אלו הסכימו לבחירה בכרמי. במעמד ההכרזה, ישב יו"ר מרכז הפועל יורם אורנשטיין לצדו של כרמי. כשאורנשטיין נשאל לפשר התפטרותו של ח"כ יואל רזבוזוב מתפקידו כנציג הספורטאים בועד האולימפי בגלל "עסקנות" הוא אמר "יואל איבד את דעתו".

יגאל כרמי יושב ראש הוועד האולימפי. דרור פיקלני
תלונות על 'דילים'. כרמי/דרור פיקלני

מסתבר שרזבוזוב לא היה המתנגד היחיד ל"דילים" שנסגרו לקראת הסבב השני של הבחירות. משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו, פתח היום את ישיבת ההנהלה של הוועד האולימפי בדברים קשים לעברו של כרמי, והתייחס בעיקר למסמך שלטענתו מוכיח שמרכז אס"א תפר "דיל" עם אנשי מכבי כדי שיתמוך בהם בבחירות תמורת תפקיד בכיר. פונטי אמר לכרמי שהוא מוכן לתמך בו רק אם לא יתן את התפקיד סגן יו"ר הוועד האולימפי למרכז אס"א וציין: "אני מביע את מחאתי והסתייגותי מהסכמים והבנות כאלה. מדובר בדילים שהשחיתות שבהם זועקת לשמיים. לך יגאל כרמי אני רוצה להגיד שעם כל אהבתי האישית אליך, הסכמים כאלה מטילים כתם כבד על הוועד האולימפי ועליך. אם תיבחר, יהיה עליך להוכיח שאתה היו"ר של כולם".

בסופו של דבר פונטי היה המתנגד היחיד לכרמי שהיה המועמד היחיד, ח"כ יואל רזבוזוב לא הגיע אחרי שפרש מתפקידו. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הגיע למשרדי הוועד האולימפי אחרי ששאר חברי ההנהלה הצביעו, ויו"ר מרכז בית"ר, אבנר קופל, נעדר. במקביל, בזמן שההנהלה החדשה של הוועד האולימפי ממלאת את מכת התפקידים הבכירים, מסתבר שככל הנראה המנכ"ל אפרים זינגר לא ימשיך בתפקידו. זינגר מכהן כמנכ"ל הוועד האולימפי מאז 1996 והוביל את משלחות ישראל חמש פעמים כראש המשלחת במשחקים האולימפיים. בנוסף, הוא גם מכהן כחבר הנהלה בועד האולימפי האירופי. מחליפו של זינגר לא יהיה איש מכבי או הפועל, ונראה שבימים הקרובים יוחלט סופית על מחליפו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully