וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל כרמי הוכרז כיושב ראש הוועד האולימפי

10.3.2013 / 18:38

כצפוי, איש מרכז מכבי מחליף את ורשביאק: "מהיום עידן חדש. נצרף ספורטאים מצטיינים". אורנשטיין: "רזבוזוב איבד את הדעת"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

יגאל כרמי הוכרז היום (ראשון) כצפוי כיושב ראש הוועד האולימפי הישראלי, תפקיד בו יכהן בארבע השנים הקרובות. כרמי, איש מרכז מכבי, השתתף הערב במסיבת עיתונאים לצידו של יושב ראש מרכז הפועל, יורם אורנשטיין, שיהיה מזכיר הכבוד. יעל ארד תהיה מספר 2 של כרמי במרכז מכבי.

כרמי, מחליפו של צבי ורשביאק, אמר: "מהיום יש עידן חדש ואני מאוד מקווה שהמפתח בו יהיה שיתוף הפעולה. יורם אורנשטיין נבחר למזכיר הכבוד ואני מקווה שיחד נתקדם. מרכז העשייה שלנו יהיה הספורטאי והמאמן, ונצרף ספורטאים מצטיינים שיהיו איתנו בוועד. בנוסף, נפתח את הוועד בפני הציבור כדי לקדם את הספורט".

כרמי בן ה-58 כיהן בעבר במגזר העסקי כמנכ"ל תדיראן סוללות, ובילה שמונה שנים בתפקיד יושב ראש הנהלת מכבי העולמית.

יגאל כרמי יושב ראש הוועד האולימפי. דרור פיקלני
הבטיח שקיפות. יגאל כרמי/דרור פיקלני

כרמי התייחס לפעולה הראשונה כשישלב ספורטאי עבר בוועד האולימפי, ואמר: "הקמנו גוף מקצועי שנקרא ועדת ספורט בראשות יעל ארד. זה יהיה גוף שיעסוק נטו בספורט. הוועד האולימפי במובן הצר עוסק בספורט ההישגי, אבל אנחנו רואים גם את המובן הרחב וחושבים איך לשפר את הספורט בארץ כי אנחנו יודעים שהוא נמצא בתחתית מבחינת ההשקעות".

עוד סיפר כרמי על החזון שלו: "הסגנון יהיה שונה. נקיים את ארבע השנים הקרובות בשקיפות וננסה לשים את נושא החסויות במרכז העניינים כדי לתמוך בספורטאים. אם ננהל את העסק כמו שצריך, אפשר יהיה לעשות הרבה בספורט".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יעל ארד, יגאל כרמי, יורם אורנשטיין, אפרים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפ. דרור פיקלני
"אנחנו רואים בו כחבר נאמן של הספורט ואדם שיתמוך בספורט ממקומו החדש". כרמי עם יעל ארד ואורנשטיין/דרור פיקלני

יורם אורנשטיין, איש מרכז הפועל, התייחס לפיצוץ בבחירות שהיו לפני כחודש ולמה שקרה מאז ועד היום, ואמר: "ישבנו צוותים משני המחנות וניסינו להוציא את הטוב. הצלחנו לעשות את זה כי הספורט חשוב יותר מהכל". אורנשטיין גם התייחס להתפטרותו של נציג הספורטאים בוועד האולימפי, ח"כ יואל רזבוזוב, שניהל את המאבק מטעם מרכז הפועל לפני כחודש, ואמר: "לצערי יואל איבד את הדעת, אבל אנחנו נהיה השליחים שלו בכל מה שקשור לתמהיל הגדלת נציגי האיגודים בוועד האולימפי. הקמנו ועדה שתוך שלושה חודשים תיתן תשובה איך משנים את תמהיל ההנהלה". גם כרמי התייחס להתפטרותו של רזבוזוב, ואמר: "אנחנו רואים בו כחבר נאמן של הספורט ואדם שיתמוך בספורט ממקומו החדש".

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל כרמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully