וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל רזבוזוב כבר לא יהיה נציג הספורטאים בוועד האולימפי

10.3.2013 / 15:40

חבר הכנסת הטרי החליט להתפטר מהתפקיד אליו נבחר בגלל העסקנות במרכזים. יגאל כרמי יוכרז היום כיו"ר הוועד האולימפי

הסאגה בבחירת היו"ר החדש לועד האולימפי הישראלי תסתיים היום (ראשון), כשבסביבות השעה 18:00 יוכרז יגאל כרמי, איש מרכז מכבי, כיו"ר החדש ומחליפו של צבי ורשביאק.

על רקע הבחירות, והניסיון מלפני חודש להוביל לתפקיד את זאב ביילסקי, הודיע היום חבר הכנסת מ"יש עתיד" יואל רזבוזוב, על התפטרותו מתפקיד נציג הספורטאים בועד האולימפי. רזבוזוב, לשעבר סגן אלוף אירופה בג'ודו, נבחר לתפקיד עוד לפני שנבחר לכנסת.

בהודעה שפורסמה מטעמו של רזבוזוב נכתב כי: "ההתפטרות נעשת במחאה על רקע הבחירות שנעשות כמיטב המסורת העסקנית של מרכזים 'המחלקים את השלל'". בנוסף צוטט רזבוזוב כשאמר: "לאחר שנבחרתי לנציג הוועד מטעם הספורטאים התחייבתי להוביל שינוי בצורה בה מנוהל הוועד האולימפי. הכוונה הייתה להוציא מידי המרכזים את הכח ולהעביר אותם לזירה של אנשי מקצוע. זו הייתה כוונתי כשהרצתי את ח"כ לשעבר מר זאב ביילסקי , איש בעל עשייה ציבורית מוכחת שעשה ושהאמנתי שיעשה רבות למען הספורט ושלא קשור למרכזים.

"אני בקשתי להכניס למו"מ סעיף המצמצם את ייצוג המרכזים וההתאחדות לכדורגל וכדורסל בהנהלה לטובת הגדלת כח האיגודים של המקצועות האולימפיים. חשבתי, ואני עדיין חושב, כי אין מקום ל-4 נציגים של ההתאחדות לכדורגל ו-3 להתאחדות לכדורסל הנשלטים ממילא על ידי המרכזים , כאשר ענפים דוגמת ג'ודו ושייט שהביאו מדליות אולימפיות לישראל מיוצגות על ידי נציג אחד בלבד. לצערי, הסעיף המדבר על רוויזיה במבנה ההנהלה נקבע שיאויש על ידי אנשי המרכזים שלהם לא יהיה עניין לשנות את ההרכב הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully