וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג עלתה למקום השישי אחרי 0:1 בשטוטגרט

רודנבס כבש את שער הניצחון, קבוצתו חזק במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. 0:0 חלש בין האנובר לפרנקפורט

המחזור ה-25 בבונדסליגה, במהלכו פתחה באיירן מינכן יתרון של 20 נקודות על פני דורטמונד השנייה שהפסידה בדרבי לשאלקה, הגיע הערב (ראשון) לסיומו עלייתה של המבורג למקום השישי בטבלה, אחרי 0:1 במגרשה של שטוטגרט. עוד קודם לכן, האנובר ופרנקפורט סיימו ב-0:0 חלש שמנע מהאורחים לחזור למקום הרביעי.

שטוטגרט - המבורג 1:0

השוואבים עדיין לא יכולים לנוח ממאבקי התחתית. אחרי ההפסד ללאציו בליגה האירופית, שטוטגרט חזרה לליגה ושוב נוצחה במגרשה הביתי, הפעם בידי המבורג שעלתה למקום השישי והצטרפה למאבק עם המקום הרביעי (38 נקודות לעומת 39 של שאלקה המחזיקה כרגע בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות). בסיבוב הראשון ניצחה שטוטגרט במגרשה של המבורג 0:1, והפעם הגיעה הנקמה, עם שער של הלטבי ארטיום רודנבס בדקה ה-50. שער 11 העונה של רודנבס, ששווה שלוש נקודות חשובות.

ארטיום רודנבס שחקן המבורג. GettyImages
שער 11 העונה בבונדסליגה. ארטיום רודנבס/GettyImages

האנובר - פרנקפורט 0:0

שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסדים השבוע שעבר, ושוב לא הצליחו לנצח. עבור פרנקפורט מדובר בדעיכה מתמשכת והיא כבר חמישה משחקים ללא ניצחון או שער זכות. דידייה יה קונאן, מוחמד עבדלואי ומאמה בירם דיוף החמיצו במחצית הראשונה שהייתה בשליטת המארחים, כשמנגד פרנקפורט סיכנה בעיקר לקראת הסיום, אז רון רוברט צילר עצר את הניסיון של היפני טקאשי אינוי. פרנקפורט חמישית עם 39 נקודות, בדיוק כמו שאלקה שכרג במקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. האנובר עשירית עם 34.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוהאן ג'ורו שחקן האנובר לפני אלכסנדר מאייר שחקן פרנקפורט. GettyImages
פרנקפורט לא מסוגלת לכבוש. אלכסנדר מאייר נתקל ביוהאן ג'ורו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully