וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה - דורטמונד 1:2, באיירן - דיסלדורף 2:3

הרויאל בלוז שוב ניצחו בדרבי את האלופה, דראקסלר והונטלאר כבשו. בואטנג סידר לבווארים מהפך דרמטי על דיסלדורף

סיפור האליפות בגרמניה כבר נעול מזה זמן רב, אך זה לא מונע מבאיירן מינכן לדהור ללא עצירות בדרך. היום (שבת) נראה היה כי הבווארים יאבדו נקודות, אבל ג'רום בואטנג כבש שער ראשון בקריירה בבונדסליגה וסידר למוליכה 2:3 על דיסלדורף ויתרון של 20 (!) נקודות בפסגה. המדורגת שנייה דורטמונד הפסידה 2:1 בדרבי לשאלקה, בדיוק כמו בסיבוב הראשון, אך למזלה גם השלישית לברקוזן נוצחה 1:0 בידי מיינץ. וולפסבורג חגגה עם 2:5 על פרייבורג.

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
20 נקודות יתרון בפסגה. ג'רום בואטנג/GettyImages

באיירן מינכן - דיסלדורף 2:3

רצף שבעת הניצחונות הרצופים של באיירן מינכן עמד בסכנה דווקא מול דיסלדורף, שלא הייתה רחוקה מניצחון ראשון על הבווארים מאז אפריל 1992, אבל גם על זה המוליכה התגברה. הראש של יופ היינקס ושחקניו כבר בגומלין מול ארסנל, והפער הגדול בפסגה איפשר להם להוריד הילוך בליגה. למזלם, האיכות שלהם הכריעה גם הפעם.

הרכש הנורבגי מאתיס בולי, במשחקו הראשון בהרכב, הדהים את האוהדים באליאנץ ארינה והעלה את דיסלדורף ליתרון בדקה ה-16. באיירן מצאה את התגובה רק בדקה ה-45, אז הקפטן פיליפ לאם בישל לתומאס מולר שמזווית אלכסונית הרשית את ה-12 שלו בליגה וה-44 בבונדסליגה במדי באיירן (כמו בקנבאואר, רומיניגה ובאלאק). מי שחשב שהמחצית השנייה תהיה של באיירן, ראה את אנדראס למברץ עוקץ בדקה ה-71, אך פרנק ריברי איזן שתי דקות לאחר מכן הודות לאסיסט של המחליף קלאודיו פיסארו. ארבע דקות לסיום הושלם המהפך, כשלאם שוב הגביה מימין והבלם ג'רום בואטנג נגח לרשת וחגג שער ראשון בקריירה בבונדסליגה.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן כובש מול פביאן גיפר שוער פורטונה דיסלדורף. Alexander Hassenstein, GettyImages
בחברה טובה עם בקנבאואר, רומיניגה ובאלאק. תומאס מולר כובש/GettyImages, Alexander Hassenstein

שאלקה - דורטמונד 1:2

אחרי הניצחון הגדול על שחטאר דונייצק והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות, קראו אוהדי דורטמונד "אנחנו רוצים ניצחון בדרבי". אז רצו. לשאלקה היו תכניות אחרות, והיא השלימה דאבל עונתי על יריבתה המושבעת, עליה גברה 1:2 גם בחוץ בסיבוב הראשון.

יוליאן דראקסלר, שהבקיע צמד נגד וולפסבורג בשבוע שעבר, הקפיץ את הכחולים ביציעים עם שער בדקה ה-12, אחרי אסיסט של אטסוטו אוצ'ידה. המגן היפני המשיך לשעוט באגף ימין ובדקה ה-35 הגביה לראשו של קלאס יאן הונטלאר שקבע 0:2. דורטמונד ניסתה לחזור ורוברט לבנדובסקי צימק עם ה-17 שלו העונה בדקה ה-59 אחרי ששער קודם של האלופה נפסל, אך ההתלהבות של שאלקה עשתה את ההבדל והקפיצה את הקבוצה של יינס קלר למקום הרביעי. יופי של ניצחון מוראלי לקראת המפגש מול גלאטסראיי ביום שלישי.

יוליאן דראקסלר (משמאל) אטסוטו אוצ'ידה שחקני שאלקה. רויטרס
דאבל עונתי בדרבי. יוליאן דראקסלר עם אטסוטו אוצ'ידה/רויטרס

משחקים נוספים:

אוגסבורג - נירנברג 2:1
לנירנברג: הירושי קיוטאקה (21), אלכסנדר אסווין (54). לאוגסבורג: רפאל שייפר (36, עצמי)

מיינץ - לברקוזן 0:1
למיינץ: אנדראס איבנשיץ (61 בפנדל)

פרייבורג - וולפסבורג 5:2
לפרייבורג: מקס קרוזה (2), יוהאנס פלום (65). לוולפסבורג: סדריק מקיאדי (7, עצמי), וייריניה (16), איביצה אוליץ' (22 ו-49), דייגו (90)

גרויטר פירת - הופנהיים 3:0
להופנהיים: רוברטו פירמינו (10), חוסלו (16), טוביאס וייס (50)

מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:1
למנשנגלדבאך: פניאל מלאפה (72). לברמן: אלכסנדר איגניובסקי (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully