וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ומארסיי נפרדו ב-0:0

מפגש הצמרת המאכזב שירת בעיקר את פריס סן ז'רמן, שנהנית מארבע נקודות יתרון בפסגה. ניס ניצחה 0:2 את מונפלייה

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם משחק הצמרת בין ליון למארסיי, שנפרדו ב-0:0 חלש ששירת בעיקר את פריס סן ז'רמן, שמחזיקה כעת בארבע נקודות יתרון בפסגה. עוד לפני כן, ניס שיפרה את מעמדה במאבק על הכרטיסים לאירופה, עם ניצחון ביתי 0:2 על האלופה מונפלייה. בורדו ניצחה 0:1 את באסטיה.

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי לפני דיאן לוברן שחקן ליון. רויטרס
מיעטו לסכן את השער. אנדרה פייר ג'יניאק לפני דיאן לוברן/רויטרס

ליון - מארסיי 0:0

השנייה והשלישית נפגשו לקרב ישיר בסטאד דה ז'רלאן, ממנו יצאה מנצחת אחת גדולה והיא פריס סן ז'רמן. המארחים רצו להקטין את הפער מהפסגה בחזרה לשתי נקודות, אבל התקשו לייצר מצבים והיו שותפים לתיקו חלש מול מארסיי, אותה הביסו 1:4 בחוץ בסיבוב הראשון. האורחים היו מעט עדיפים במחצית הראשונה, אבל שערו של רמי ורקוט כלל לא עמד בסכנה ולא נרשמו בעיטות למסגרת משני הצדדים. המחצית השנייה כבר הייתה של ליון, אבל סטיב מנדאנדה עצר את בפטימבי גומיס וגיידה פופאנה, בעוד אנדרה איוו נגח החוצה מקרוב מן העבר השני. מארסיי נותרה ללא ניצחון ליגה בליון מאז נובמבר 2007.

קלוד פואל מאמן ניס. רויטרס
עוד הימור מוצלח. קלוד פואל/רויטרס

ניס - מונפלייה 0:2

גם ללא דריו סביטאניץ' הפצוע והקשר ולנטין איסריק שהורחק מ-11 משחקים בעקבות הפגיעה הברוטאלית בז'רמי קלמון בתבוסה לסנט אטיין בשבוע שעבר, ניס שמרה על הבית והשתוותה לסנט אטיין עם 45 נקודות במקום החמישי. קלוד פואל הפתיע עם הענקת הופעת בכורה בהרכב לסטפן בהוקן, שהחזיר בגדול עם צמד. החלוץ הצרפתי-קמרוני בן ה-20, שחזר בחודש שעבר לפעילות לאחר ששבר את רגלו, נהנה מבישול של אריק בותיאק בדקה ה-12 וחגג שער בכורה בליג 1. בדקה ה-24 הוא כבר הרשית את השני, כשעט על כדור שחזר מהקורה ודחק, ספק מעמדת נבדל. מונפלייה נעצרת אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומפסידה לניס לראשונה מאז דצמבר 2003.

בורדו - באסטיה 0:1
לבורדו: שייק דיאבטה (57)

(עדכון ראשון: 16:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully