וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער בכורה למליקסון, צמד לזלאטן בניצחון פ.ס.ז'

קשר הנבחרת כבש, אבל ולנסיין הפסידה 3:1 בדרבי לליל. 90 דקות לבן בסט ב-0:1 של טולוז בברסט, 1:2 לפ.ס.ז' על נאנסי

פריס סן ז'רמן מתעקשת לשמור על מתח בליגה הצרפתית. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שהפסידה לריימס בשבוע שעבר, הסתבכה גם בבית מול נאנסי, אבל זלאטן איברהימוביץ' שוב הציל אותה עם צמד שסידר ניצחון 1:2. ליון תוכל להקטין את הפער שוב לשתי נקודות, אם תנצח בראשון בקרב הצמרת מול מארסיי. מאוחר יותר, מאור מליקסון ציין את שערו הראשון בליג 1, אבל ולנסיין שלו הפסידה 3:1 בדרבי לליל. עדן בן בסט שיחק 90 דקות בניצחון של טולוז 0:1 על האקסית שלו ברסט. המחזור נפתח אמש עם 2:2 בין ראן לסנט אטיין.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כרגיל, בתפקיד המושיע. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן - נאנסי 1:2

מה קורה לקבוצה מהבירה מול יריבות מהתחתית? אחרי ההפסדים לסושו בשבוע שעבר גם לריימס, פריס סן ז'רמן סבלה גם מול נאנסי הלפני אחרונה, שכמעט שחזרה את הניצחון 0:1 בפארק דה פראנס מהעונה שעברה, אך לבסוף נוצחה. לוקאס מורה, אסקיאל לאבצי וכמובן זלאטן איברהימוביץ' פתחו בהרכב, אבל דווקא האורחים היו קרובים יותר לשער וניצלו רק הודות לסלבטורה סיריגו, שהדף לקורה את הבעיטה של יאסין ג'בור בדקה ה-29. שבע דקות לאחר מכן גם סיריגו לא יכול היה להושיע. השוער האיטלקי הדף את הניסיון הראשון של בנג'מין מוקאנגו אחרי איבוד כדור רשלני של חאבייר פסטורה במרכז המגרש, אבל את הריבאונד נגח מוקאנג'ו לרשת.

אנצ'לוטי שלח את ז'רמי מנז למגרש, ובדקה ה-59 הוא ניצל טעות של סבסטיאן פיגרנייה ובישל לזלאטן את שערו ה-23 העונה. הגול הזה שחרר את פ.ס.ז', ושלוש דקות לאחר מכן לאבצי שלח כדור ארוך לעבר זלאטן, ששוב התגבר על מלכודת הנבדל, נהנה מיציאה רעה של דמיאן גרגוריני ולא התקשה לגלגל פנימה כשנותר מול שער חשוף. 24 שערים לחלוץ השבדי בליגה הצרפתית, שכבש את שער הניצחון מול נאנסי גם בסיבוב הקודם ורשם צמד שישי העונה בליג 1. סיריגו שב להציל בדקה ה-75 מנגיחה של פיגרנייה, ודייויד בקהאם נכנס באותה דקה כדי לעזור לחבריו לשמור על התוצאה. פלורן זיטה כמעט גנב את ההצגה, אבל הכדור של המחליף האורח ננעץ בקורה בדקה ה-85. עוד שלוש נקודות קשות לפ.ס.ז'.

בנג'מין מוקאנג'ו שחקן נאנסי לפני טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. Thibault Camus, AP
לא היה רחוק מהפתעה. בנג'מין מוקאנג'ו מול טיאגו סילבה/AP, Thibault Camus

ולנסיין - ליל 3:1

מאור מליקסון אוהב משחקי דרבי. בפולין הוא כבש את שער האליפות של ויסלה קרקוב לרשת קרקוביה והבקיע נגדה גם בעונתו השנייה. את שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית הוא שמר לדרבי מול ליל, שהיה משחקו השישי במדי ולנסיין. מליקסון (84 דקות) חזר להרכב אחרי שנעדר עקב מחלה בשבוע שעבר, קיבל לפני המשחק את פרס שחקן החודש של אוהדי ולנסיין, ובדקה ה-24 הבלם ניקולא איזימט מיראן הזין אותו בכדור עומק וקשר הנבחרת לא נכשל באחד על אחד מול סטיב אלאנה. ולנסיין יצרה עוד כמה מצבים, אך בדקה ה-55 רוני רודלאן השווה עבור ליל, שגם השלימה מהפך וקלקלה למליקסון את הערב. לטוליו דה מלו המחליף הספיקו שש דקות על המגרש, ובדקה ה-82 הוא נגח לרשת וסידר לליל ניצחון חמישי ברציפות ועלייה זמנית למקום החמישי. בנואה פדרטי, עוד מחליף, חתם בתוספת הזמן עם בעיטה מחוץ לרחבה.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין לפני ז'רמי מורל שחקן מארסיי. AP
התרגל לכבוש במשחקי דרבי. מאור מליקסון/AP

ברסט - טולוז 1:0

עדן בן בסט חזר למגרש בו כיכב בשנה האחרונה, ויצא עם ניצחון ראשון מאז המעבר לטולוז. שחקני ברסט הקפידו בשמירה על חברם לשעבר, והחלוץ הישראלי אף ספג כרטיס צהוב בדקה ה-39, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה טולוז כבשה. אדריאן ראביו, הכישרון הצעיר המושאל מפריס סן ז'רמן, הבקיע את שער הבכורה שלו בליג 1 עם בעיטה נהדרת מ-30 מטרים והרחיק את טולוז מהתחתית, שם ברסט עדיין מסובכת. בן בסט השלים 90 דקות.

אוויאן - סושו 1:5
לאוויאן: סדריק ברבוסה (44 ו-74), סאבר חליפה (64 בפנדל ו-79), קווין בריגו (71). לסושו: סדריק בקמבו (53)

טרואה - ריימס 2:4
לטרואה: קורנטן ז'אן (8 ו-70), ז'וליאן פוסורייה (55), מוחמד יטארה (90). לריימס: ניקולא דה פרביל (65), אודאיר פורטס (77)

אז'קסיו - לוריין 0:1
לאז'קסיו: רונאל זובאר (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully