וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לביברס נאתכו בניצחון קאזאן

הקבוצה הרוסית שבה לליגה לאחר הפגרה וקשר הנבחרת בישל את שער הניצחון ב-0:1 על זניט. 4 דקות למורי בניצחון ויטסה

הליגה הרוסית שבה אלינו בשעה טובה ומוצלחת בסוף השבוע האחרון והיום (ראשון), במסגרת המחזור ה-20, השיגה רובין קאזאן ניצחון יוקרתי מאוד, 0:1 "ביתי" על זניט סנט פטרסבורג, במשחק שלא נערך במגרשה הביתי של קאזאן כי אם בגרוזני.

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות נוספות בקאזאן, זאת לאחר שלא הפסיד העונה ולו דקת ליגה בודדת. בדקה ה-30 הוא סיפק בצורה נהדרת את הבישול הרביעי שלו העונה, עם הקפצה בנגיעה ממרכז המגרש מעל המגן, כדור שהגיע לסלומון רונדון, אשר ניתב אותו משם אל הרשת.

בעקבות הניצחון עלתה קאזאן אל המקום השישי בטבלה והיא רחוקה רק נקודה אחת מהמקום המוליך לליגה האירופית ושבע מהמקום השני, המוביל אל מוקדמות ליגת האלופות. "כמה ההרגשה של ניצחון היא טובה", כתב נאתכו בטוויטר. "ניצחון חשוב מאוד. עכשיו עם הפנים לחמישי לליגה האירופית".

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
חזר בכושר מצוין. נאתכו/GettyImages, Epsilon

* בן שהר שיחק לראשונה אחרי החודש במדי הרטה ברלין, כשנכנס בדקה ה-88 בניצחון 2:4 של קבוצתו על דואיסבורג. הרטה במקום הראשון של הבונדסליגה השנייה עם 55 נקודות.

* דן מורי נכנס בדקה ה-86 וסייע לוויטסה לשמור על הניצחון 0:1 במשחק הצמרת מול טוונטה. עבור בלם נבחרת ישראל היו אלה דקות ראשונות בליגה ההולנדית מאז ה-22 בדצמבר. ויטסה רביעית עם 51 נקודות, שלוש פחות מאייאקס המוליכה.

* ראסינג סנטאנדר, ללא גיא אסולין המתאושש מפציעה, ניצחה 1:2 את מורסיה במסגרת הליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully