וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לברק בדש בניצחון בוורן

החלוץ כבש ב-2:3 על בירסחוט. בישול לרפאלוב ב-1:2 של ברוז' על ורחאם. אנורתוזיס ורוני לוי ירדו למקום ה-2 בקפריסין

המחזור ה-24 בליגה הקפריסאית נערך במלואו היום (שבת) ועלה לאנורתוזיס פמגוסטה במקום הראשון, בעקבות 1:1 ביתי מול א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון. ברק יצחקי (90 דקות, כרטיס צהוב) ניסה להמשיך את כושר ההבקעה המצוין שלו במדי אנורתוזיס, אבל נעצר בפתיחה אצל גיא חיימוב, שנכנע בדקה ה-12 לשער של ריקרדו לבורדה. אלא שא.א.ק חזרה עם שוויון של אלשנדרה בדקה ה-39 וגרמה לקבוצה של רוני לוי לאבד נקודות נוספות ולרדת למקום השני. משה אוחיון לא שותף באנורתוזיס, שלחצה לקראת הסיום ונעצרה אצל חיימוב.

מי שניצלה את המעידה של אנורתוזיס היא אפואל ניקוסיה, שניצחה 0:2 בבית את הרביעית א.א.ל לימסול. נקטריוס אלכסנדרו הכריע את המשחק עם צמד (51 ו-71), דודו ביטון שיחק 78 דקות בהרכב המנצחת שהשתלטה על הפסגה. אומוניה ניקוסיה, ללא אוהד לויטה ועם יובל שפונגין שנכנס כמחליף בדקה ה-39, עקפה את א.א.ל במקום הרביעי בזכות ניצחון 1:2 על האחרונה פאפוס.

איה נאפה, ללא אורי פסו, נשרה לליגה השנייה בעקבות הפסד 2:1 לדוקסה שהותיר אותה במקום הלפני אחרון ובמרחק 11 נקודות מחוף מבטחים, כשרק שש נקודות בקופה עד תום העונה הסדירה. אלקי לרנקה, עם ניסו קפילוטו (90 דקות) ורועי בקל (54 דקות) בהרכב, ניצחה 0:1 את נאה סלאמינה וסתמה את הגולל על סיכוייה של איה נאפה. בקל סחט את הפנדל, אותו כבש ברנרדו ואשקונסלוס (3).

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
כבר לא במקום הראשון. רוני לוי/רויטרס

אחרי ההדחה מליגת האלופות, סלטיק חזרה לליגה עם רמי גרשון ובירם כיאל יחד בהרכב, אבל איבדה יתרון של שני שערים והפסידה במפתיע 3:2 לרוס קאונטי המדורגת שלישית. צ'רלי מולגרו (15) וגארי הופר (21) העלו את סלטיק ליתרון מבטיח, אבל המארחים הגיבו עם צמד עוד במחצית הראשונה, עד שהמחליף הגרמני סטפן וולפארת הכריע בנגיחה בתוספת הזמן. גרשון סיים את חלקו בדקה ה-65, בעוד כיאל השלים 90 דקות וספג צהוב. יתרונה של סלטיק בפסגה עומד על 15 נקודות.

שחקן סלטיק, בירם כיאל. AP
הפסד מביך. בירם כיאל/AP

* ברק בדש כבש הערב בניצחון של בוורן 2:3 על בירסחוט, במחזור ה-29 של הליגה הבלגית. האורחים עלו ליתרון בדקה השלישית, אבל כעבור ארבע דקות בדש הוכשל ברחבה, החמיץ את הפנדל וכבש את הריבאונד. בוורן הוסיפה שני שערים נוספים בפתיחת המחצית השנייה, בירסחוט רק צימקה במעט. 90 דקות לגל שיש בבוורן, 20 לרועי דיין בבירסחוט, דור מלול ומוחמד גדיר לא שיחקו. בעקבות ההפסד, בירסחוט תילחם נגד בפלייאוף נגד הירידה.

* ליאור רפאלוב בישל לקרלוס בקה את השער הראשון של קלאב ברוז' ב-1:2 בחוץ על זולט ורחאם. ארבע דקות לאחר השער, בדקה ה-52, רפאלוב הוחלף באיידור גודיונסן הוותיק, שכבש בעצמו את השני בדקה ה-87.

* שלומי ארבייטמן שיחק 75 וספג כרטיס צהוב בדקה ה-31 ב-ניצחון החוץ של מונס 1:3 על סרקל ברוז'.

* אליניב ברדה לא שותף ב-2:3 של גנק על גנט. מאור בוזגלו לא שותף ב-0:4 של סטנדרד ליאז' על לובן. מתן אוחיון לא שותף ב-1:1 של שרלרואה עם לוקרן.

ברק בדש שחקן בוורן. Photonews, GettyImages
מחייך. בדש/GettyImages, Photonews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully