וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס: "צריך לנצח את המלחמה מול מילאן, כן או כן"

אחרי שכבש ב-0:2 מול דפור, הצ'ילאני של ברצלונה מוכן לגומלין האלופות. האוהדים הניפו שלטים נגד רוסל, מסי ניפץ עוד שיא

ברצלונה המשיכה אמש (שבת) את הטיול שלה לעבר אליפות ספרד. הקטאלנים השאירו מאחוריהם את השבוע הנורא שכלל שני הפסדים מול ריאל מדריד, בגביע ובליגה וניצחו 0:2 בקרב קצוות את האחרונה דפורטיבו לה קורוניה, כדי להגיע בראש שקט לגומלין ליגת האלופות הקריטי מול מילאן ביום שלישי. אלכסיס סאנצ'ס כבש את הראשון וליאונל מסי, שזכה למנוחה ועלה מהספסל, מצא את הרשת שתי דקות לסיום כדי להגיע ל-40 (!) שערי ליגה ולשמור על הרצף המטורף - 17 משחקי ליגה ברציפות עם כדור ברשת, שיא עולמי בכל הזמנים. גם ההגנה של בארסה לא ספגה לשם שינוי וכעת הפנים למשחק מול הרוסונרי.

אלכסיס סאנצ'ס, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
אלכסיס ווייה מביטים לעבר מילאן/GettyImages, David Ramos

אלכסיס, שכבש שער ראשון מזה חודש, אמר בסיום: "אני שמח ששיחקתי וכבשתי, אבל הניצחון מעל הכל. היה לנו משחק לא פשוט ולא שיחקנו ברמה הרגילה שלנו, אבל העיקר שהשגנו שלוש נקודות. הליגה בידיים שלנו ואסור לנו לשמוט אותה. ביום שלישי מצפה לנו מלחמה שאנחנו חייבים לנצח אותה, כן או כן".

המאמן הזמני ג'ורדי רואורה הוסיף: "היינו יכולים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, שהייתה הטובה יותר שלנו. צריך להיות מדויקים יותר מול השער, כי 0:1 זה יתרון נזיל. כל טורניר הוא שונה ואנחנו לא חושבים על יום שלישי בזמן משחקי הליגה. חייבים לעשות הפרדה. נעשה כל שביכולתנו מול מילאן, אנחנו יודעים איך צריך לשחק במשחק הזה, אבל לא יהיה קל. מסי היה זקוק למנוחה".

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. GettyImages
המנוחה לא עצרה את הרצף. מסי/GettyImages

דני אלבס, כהרגלו, היה ציורי במיוחד: "בכדורגל מנצחים האמיצים. יש לנו רק הזדמנות אחת לתקן. אני לא רק מוכן לתת יד כדי שנעבור, אלא את הגוף כולו".

בינתיים, לא שקט במיוחד ביציעי הקאמפ נואו ואמש הניפו האוהדים ביציע הדרומי שלטים בגנותו של הנשיא סנדרו רוסל, עימו הם נקלעו לעימות לאחרונה. מספר שלטים הורדו על ידי המשטרה ומספר אוהדים נטשו את האצטדיון בזעם עקב כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully