וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את לה קורוניה

אלכסיס סאנצ'ס פתח (38), ליאל מסי נכנס כמחליף וכבש (88) שער במחזור ליגה 17 ברציפות. מאיורקה ניצחה 1:2 את סביליה

הליגה הספרדית נכנסת לישורת האחרונה שלה, והיום (שבת) נפתח המחזור ה-27, כשבמוקד עמד כמובן משחקה של ברצלונה, שלא התקשתה לנצח בביתה 0:2 את לה קורוניה ולחזור למסלול הניצחון אחרי שתי המפלות שנחלה בקלאסיקו מול ריאל מדריד. ליאונל מסי החל את המשחק הזה על הספסל בפעם השנייה בלבד העונה, אך נכנס כמחליף וכבש את השער השני בדקה ה-88, כדי להמשיך את הרצף הבלתי נתפס של 17 מחזורי ליגה בהם הוא מוצא את הרשת.

השער הזה היה שער הליגה ה-40 של מסי העונה. ברצלונה שמרה על שער נקי במשחק הזה, אחרי רצף של 13 משחקים רשמיים בהם היא לא מצליחה לעשות את זה. משחק מסקרן נוסף נערך במאיורקה, שם דודו אוואט רשם הופעה 149 בשער של הקבוצה הביתית, שבר את שיא המועדון, וראה את קבוצתו משיגה 1:2 חשוב מול סביליה. מלאגה הרביעית סיימה בתיקו 1:1 מול ויאדוליד.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. GettyImages
נכנס כמחליף וכבש שוב. מסי/GettyImages

ברצלונה - לה קורוניה 0:2

כואבת את שני ההפסדים הרצופים בקלאסיקו לריאל מדריד, ברצלונה קיבלה יריבה בהזמנה להתאושש בדמותה של לה קורוניה, סוגרת הטבלה. ג'ורדי רואורה חשב על המשחק מול מילאן ביום שלישי ועלה עם הרכב משני, כשאפילו ליאונל מסי מקבל מנוחה ופתח על הספסל. בהעדרו של מסי, היה זה אלכסיס סאנצ'ס שכבש את השער הראשון בדקה ה-38. מסי, שלא רצה לשבור את רצף המחזורים שבהם הוא כובש, נכנס כמחליף בדקה ה-62 ובדקה ה-88 כבש מחזור ליגה 17 ברציפות. שער 40 בליגה לפרעוש, שממשיך לשבור כל שיא אפשרי.

ברצלונה, ששמרה על שער נקי אחרי שספגה ב-13 המשחקים הרשמיים האחרונים שקיימה, הגדילה שוב את הפער מאתלטיקו מדריד השנייה ל-14 נקודות. כעת הקטלאנים יכולים להתכונן בראש למשחק הקריטי מול מילאן בליגת האלופות ביום שלישי. לה קורוניה האחרונה, תחפש את הנקודות מול יריבות ברמתה.

מהלך המשחק:

ללא מסי, ברצלונה התקשתה להגיע למצבים, אבל הייתה חייבת לעלות ליתרון בדקה ה-24. כריסטיאן טייו שלח כדור עומק נהדר לדויד וייה, שמצא עצמו לבד מול דניאל ארנזוביה, וייה התמהמה והשוער הדף. אדריאנו הגיע לכדור החוזר ובעט שוב חזק, אבל השוער היה שם שוב כדי להציל את לה קורוניה.

בדקה ה-38 נשבר הקרח. דני אלבס קיבל כדור בצד ימין והרים כדור אופייני למרכז. אלכסיס סאנצ'ס היה שם כדי לנגוח חזק ופנימה. שוער לה קורוניה עוד ניסה להדוף, אבל הכדור עבר את הקו. 0:1 לברצלונה. בדקה ה-44 הקטלאנים כמעט הכפילו את היתרון. הפעם אלכסיס סאנצ'ס היה על תקן המבשל כששלח כדור מצד ימין לתוך הרחבה לעברו של דויד וייה, אבל האחרון בעט מהאוויר גבוה מעל השער.

שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
הסתדרו בלי מסי. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages, David Ramos

בדקה ה-62 נכנס ליאונל מסי כמחליף במקומו של דויד וייה. ארבע דקות מאוחר יותר נכנס גם אנדרס אינייסטה במקומו של טיאגו. דווקא אחרי כניסתו של מסי, ברצלונה נרגעה מעט ולא הגיעה למצבים קורצים. אנדרס אינייסטה בחן את ארנזובייה בדקה ה-75 בבעיטה מרחוק אבל השוער של לה קורוניה היה במקום והדף את הסכנה.

בדקה ה-88 הגיע הרגע של ברצלונה ושל ליאונל מסי. החלוץ הארגנטינאי, שכבש ב-16 מחזורים ברציפות לא רצה לשבור את הרצף וכבש שוב מחזור 17 ברציפות (!). מסי החל את המהלך, החליף מסירה כפולה עם אלכסיס סאנצ'ס ומקרוב הקשית כמו שרק הוא יודע מעל השוער. 0:2 לברצלונה.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
עוד ציון דרך. אוואט/GettyImages, David Ramos

מאיורקה - סביליה 1:2

ניצחון שני רצוף למאיורקה, שעדיין מתחת לקו האדום, אך הקבוצה מתקרבת לאזור הבטוח. ניצחון בית ראשון למאיורקה, ראשון מאז המחזור החמישי, אי שם בחודש ספטמבר. אחרי שעלה מהספסל וכבש שער ניצחון דרמטי מול גרנאדה במחזור החולף, תומר חמד שוב לא פתח בהרכב קבוצתו מול סביליה ונכנס כמחליף ל-12 הדקות האחרונות. דודו אוואט פתח כרגיל בין הקורות ושבר את שיא המועדון לשוער עם 149 הופעות בין הקורות.

בדקה ה-16 עלתה מאיורקה ליתרון ראשון. ג'ובאני דוס סנטוס בעט כדור חופשי כ-17 מטרים מצד שמאל. בטו שוער סביליה הדף, אבל אלחנדרו אלפרו הגיע ראשון לכדור החוזר ומקרוב גילגל פנימה. בדקה ה-61 השיגה סביליה את השיוויון. איבן ראקיטיץ' הכניס כדור עומק נהדר לאלברו נגרדו ומלך שערי סביליה לא התקשה לבעוט מקרוב פנימה. בדקה ה-66 מאיורקה חזרה להוביל ושוב זה היה אלחנדרו אלפרו. כדור קרן של מארטי מצא את ראשו של ג'ובאני דוס סנטוס שנגח בעוצמה למשקוף מ-16 מטרים. אלפרו שוב היה שם כדי להגיע ראשון לכדור החוזר, וממטר בעט לרשת החשופה. 1:2 דרמטי למאיורקה. הניצחון השני ברציפות, העלה את מאיורקה למקום ה-18 על חשבונה של סלטה ויגו, שתשחק בראשון מול ריאל מדריד.

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - אספניול 0:2
לראיו: אלחנדרו דומינגס (9), פיטי (77)

ויאדוליד - מלאגה 1:1
לויאדוליד: מאנוצ'ו (41). למלאגה: מרטין דמיצ'ליס (8)

אוואט ישבור את השיא של מאיורקה

ליאונל מסי יודע שאתה רק מחכים למפלה שלו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully