וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו שובר את שיאי מכירת החולצות

בריאל מדריד ואדידס מדווחים שעפ"י המספרים, הפורטוגלי עומד להשאיר מאחור את בקהאם וזידאן. קסיאס שני, ראמוס שלישי

התקשורת במדריד מספרת היום (שבת) שמכירת החולצות של כריסטיאנו רונאלדו העונה בחנות הרשמית של המועדון עומדת לשבור את כל שיאי המועדון הקודמים, אפילו את אלו של דייויד בקהאם וזינדין זידאן.

ב"מארקה" דיווחו שהמספרים הרשמיים נכון לנקודת הזמן הזו עדיין לא שוחררו, אבל שבמועדון ובחברת אדידס אומרים שמדובר במספרי שיא. "נראה שעד סוף העונה רונאלדו יעבור את המספרים של כל 'גלאקטיקו' שהיה כאן בעבר", נכתב שם.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

באדידס, שעומדת בהסכם חסות עם ריאל מדריד, סיפרו שחנות המזכרות של המועדון בסנטיאגו ברנבאו היא החנות הרווחית ביותר שלהם בין כל האצטדיונים בעולם והגדירו את ימי המשחקים של הקבוצה כ"משימה בלתי אפשרית", כשמלאי החולצות, ובעיקר אלו של הכוכב הפורטוגלי, צריך להיות מחודש כל העת, דקה אחר דקה.

בתחילת מרץ בריאל מדריד דיווחו שכמות החולצות של רונאלדו שנמכרו עד אותה עת מזכירה את זו של השיאנים בקהאם וזידאן, אבל בימים האחרונים, אחרי התצוגות נגד ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, נרשמה עלייה חדה בביקוש בחנות הרשמית של המועדון.

אלא שרונאלדו הוא לא היחיד. את "חמשת הגדולים" במכירת חולצות של הקבוצה משלימים בזה הסדר: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו ומסוט אוזיל. מיד אחריהם נמצאים קארים בנזמה וגונסאלו היגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully