וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מוריניו יישאר עונה נוספת בריאל מדריד

על פי דיווחים ב'אס', גורמים בקבוצה כבר הודיעו לשחקנים ולאוהדים על ההחלטה. צ'אקיר: "עומד מאחורי האדום לנאני"

השבוע המושלם של ריאל מדריד, שהחל עם ניצחון חוץ על ברצלונה בחצי גמר הגביע, נמשך עם ניצחון ביתי על אותה בארסה בליגה והגיע לשיאו עם ניצחון החוץ על מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות, ממשיך לתת את אותותיו החיוביים במועדון הלבן מבירת ספרד.

לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות, נראה כי המאמן ז'וזה מוריניו ימשיך בריאל גם בעונה הבאה, כך טוענים הבוקר (שישי) בעיתון המדרידאי 'אס'. על פי הדיווחים בעיתון, גורמים במועדון כבר העבירו מסרים ברוח דומה, הן לחדר ההלבשה והן לאוהדי הקבוצה.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עוד עונה בברנבאו? מוריניו/רויטרס

ובינתיים, נושא השופט הטורקי ג'ונייט צ'אקיר, שהרחיק במשחק בין ריאל ליונייטד את נאני בהחלטה שנויה במחלוקת, אשר שינתה את המשחק לחלוטין, לא יורד מהפרק. בעוד מיכאל לאודרופ, דווקא שחקן עבר של הבלאנקוס, תקף את השופט ואמר: "אנחנו חייבים להתלונן כששופט עושה טעות גדולה כל כך", צ'אקיר עצמו בטוח: "אין לי ספק לגבי ההחלטות שלי, אני עומד מאחורי כולן. האדום לנאני היה מוצדק והעולם יבין את זה עם הזמן".

* ההתאחדות הספרדית הודיע כי גמר גביע המלך, בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, לא ינדוד מהבירה וייערך באצטדיון הביתי של הבלאנקוס, הסנטיאגו ברנבאו ב-17/5 בשעה 22:30. תחילה שקלו בריאל לבקש לשחק בקאמפ נואו, אולם ברצלונה משחקת בבית באותו סוף שבוע, כך ששתי הקבוצות הסכימו לבסוף על קיום המשחק בברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully