וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "השקענו יותר מדי אנרגיה לקראת ברצלונה"

מאמן מילאן מרוצה מהניצחון על גנואה, אבל נשמע מודאג. זפאטה: "אנחנו מכוונים כעת למקום השני. נוכל לעקוף את נאפולי"

מילאן מגיעה מוכנה לקאמפ נואו בשבוע הבא. הרוסונרי פתחו את המחזור ה-28 בליגה האיטלקית עם ניצחון חלק 0:2 על גנואה בחוץ, צימקו זמנית את הפער מיובנטוס לשמונה נקודות, ועכשיו הם יכולים להתרכז במשימה הגדולה: ניצחון על הקטאלנים ועלייה לרבע הגמר. ג'אמפאולו פאציני ירה כדור אדיר בדקה ה-22, אבל שלוש דקות לאחר כן הוא נפצע והוחלף על ידי מריו באלוטלי, שכבש בעצמו את השני בדקה ה-60. מילאן שיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-66 אחרי שקווין קונסטנט הורחק.

ג'אמפאולו פאציני שחקן מילאן. AP
ינסו כעת להשיג את נאפולי. פאציני חוגג/AP

"חשבתי שאנחנו יכולים לסגור את המשחק מבלי להשתמש בכל כך הרבה אנרגיה, אבל ההרחקה הפכה את הדברים למסובכים וגרמה לנו להתאמץ בסוף", סיכם מסימיליאנו אלגרי את ההתמודדות. "בשלב הזה של העונה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתנהג כך כשאנחנו רואים את המקום השני ואת רבע הגמר בליגת האלופות".

"ביום שלישי נגיע לברצלונה כדי לשחק נגד הקבוצה הטובה בעולם ונצטרך את האנרגיה שלנו", המשיך אלגרי. "גנואה שיחקה טוב ועשינו מאמץ לעצור את טוסזר שהתנהל בחופשיות במרכז. היו לנו קשיים במחצית הראשונה והתגוננו בצורה מסודרת, בעוד הם היו מסוכנים יותר במחצית השנייה. הדבר החשוב הוא הניצחון שנותן לנו דחיפה בטבלה והעובדה שחזרנו לנצח בחוץ. אנחנו חייבים להגן על המקום השלישי ואולי להסתכל גבוה יותר אם נאפולי תפסיד נקודות מולנו, גם אם זה לא משהו שיהיה פשוט".

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
"אנחנו חייבים להגן על המקום השלישי ואולי להסתכל גבוה יותר אם נאפולי תפסיד נקודות מולנו, גם אם זה לא משהו שיהיה פשוט". אלגרי/רויטרס

ריקרדו מונטוליבו שיבח את היכולת הקבוצתית, ואמר: "גנואה שיחקה התקפי מאוד. התמודדנו מול קבוצה טובה, אבל נשארנו רגועים. עשינו עבודה טובה בהתקפה, פאציני כבש שער חשוב, וזה נחמד שבאלוטלי הכפיל את היתרון".

כריסטיאן זפאטה הוסיף: "גנואה היא תמיד יריבה קשה. היינו צריכים להיות מרוכזים הלילה, וזה מה שעשינו. אנחנו מכוונים למקום השני עכשיו. אם נעבוד יחד נוכל להשיג את נאפולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully