וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו לקאמפ נואו: מילאן גברה 0:2 על גנואה

הרוסונרי ניצחו גם במשחקם האחרון לפני הגומלין מול ברצלונה. פאציני כבש ונפצע, באלוטלי החליף אותו והוסיף את השני

ארבעה ימים לפני הגומלין מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, מילאן פתחה הערב (שישי) את המחזור ה-28 בסריה A עם ניצחון חוץ 0:2 על גנואה. הרוסונרי צימקו בעקבות כך לשתי נקודות את הפער מהשנייה נאפולי, שתתארח אצל קייבו ביום ראשון, ולשמונה נקודות מהמוליכה יובנטוס, שתארח את קטאניה מחרתיים. מחר תגיע רומא לאודינזה, ואת המחזור ינעלו ביום ראשון בערב המשחקים בין אינטר לבולוניה ובין לאציו לפיורנטינה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. Antonio Calanni, AP
לא מפסיק לכבוש. באלוטלי/AP, Antonio Calanni

גנואה - מילאן 2:0

הקבוצה של מסמיליאנו אלגרי צוברת תאוצה, ואחרי ה-0:3 המרשים על לאציו הגיע ניצחון נאה במגרש לא פשוט, למרות שהמאמן נתן מנוחה לקווין פרינס בואטנג, אנטוניו נוצ'רינו ורוביניו. הפתיחה הייתה של ג'אמפאולו פאציני, שירה כדור אדיר ומשקוף ופנימה בדקה ה-22, אבל כעבור שלוש דקות הוא דידה החוצה בכאבים, והוחלף על ידי מריו באלוטלי.

המקומיים שנאבקים על חייהם בתחתית היו קרובים לשוויון, ובדקה ה-49 צ'זארה בובו אף מצא את הקורה בבעיטה חופשית חזקה, אבל השער נפל בצד השני, כהרחקה ראה של הגנת גנואה בדקה ה-60 הגיעה לכריסטיאן ספאטה שבישל לבאלוטלי את שערו החמישי במשחקו החמישי במדי הרוסונרי. בדקה ה-66 נותרה מילאן בעשרה שחקנים אחרי שקווין קונסטנט זעם על עבירה של בובו עליו, ספג צהוב ואז אדום על המחאות וירד מהדשא רק לאחר שחבריו לקבוצה משכו אותו בכוח לחדר ההלבשה.

ג'אמפאולו פאציני שחקן מילאן. Antonio Calanni, AP
שער ופציעה. פאציני/AP, Antonio Calanni

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully