וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "בבית אומרים שאני פירלו של הכדורגל הערבי"

קשר סלטיק התרגש מהחלפת החולצת עם קשרה האגדי של יובנטוס: "אתלה אותה על הקיר כדי לקבל השראה בעתיד"

יומיים אחרי הדחתה של סלטיק מליגת האלופות אחרי הפסד 2:0 בגומלין מול יובנטוס, לאחר התבוסה הביתית 3:0 במשחק הראשון, בירם כיאל עדיין מתרגש מהמפגש עם אלופת איטליה, ובמיוחד אנדראה פירלו, עימו זכה להחליף חולצות בסיום. "זה היה רגע טוב, לקבל חולצה של כזה שחקן", אמר כיאל לתקשורת הסקוטית. "בבית אומרים שאני פירלו של הכדורגל הערבי. לכן אני מתכוון לתלות את החולצה הזו על הקיר כדי לשאוב ממנה השראה בעתיד".

בירם כיאל שחקן סלטיק מול אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. GettyImages
בדרך לקיר של כיאל. פירלו/GettyImages

"לפתוח במשחק מול יובנטוס היה רגע מיוחד עבורי", המשיך כיאל. "עבדתי קשה מאוד כדי לחזור מהפציעה ואני שמח שהמנג'ר סמך עליי ונתן לי את ההזדמנות לשחקן במשחק כל כך גדול. הפציעות קצת עצרו את הקריירה שלי, אבל אני לא רוצה להביט לאחור. אני רוצה להתמקד בעתיד. אני שוב חזק ורעב, ואני רוצה להתחרות בקריירה שלי בסלטיק ולעזור להם לזכות בעוד אליפויות וגביעים. כל שחקן צריך להיות רעב. תמיד צריך להראות לב גדול בשביל המועדון בכל משחק, ואני חושב שזה מה שעשינו נגד יובנטוס".

בירם כיאל שחקן סלטיק מול לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. GettyImages
"צברנו ניסיון טוב מהמשחקים הללו". כיאל/GettyImages

על משמעות ההישג של הירוקים לעתיד אמר כיאל: "יש פער גדול בין ליגת האלופות לליגה הסקוטית, אבל אנחנו צריכים לעשות את המיטב כדי לחזור לרמה הזו בעונה הבאה. עשינו קמפיין טוב מאוד וצברנו ניסיון טוב מהמשחקים הללו. אני גאה בכל השחקנים על כך שהגענו ל-16 האחרונות. זה היה מאכזב להפסיד בצורה כזו, אבל זה הכדורגל".

כיאל אף התייחס להופעתו הקודמת בליגת האלופות, במדי מכבי חיפה ב-2009, ואמר: "עם מכבי חיפה הסיטואציה הייתה שונה. הם לא שיחקו באירופה כל כך הרבה כמו סלטיק. זו הייתה הפתעה גדולה להגיע לשם, במיוחד עבורי כשהייתי בן 20. זה היה דבר גדול עבורי להגיע עם מועדון קטן כמו מכבי חיפה לליגת האלופות".

בירם כיאל שחקן סלטיק מול אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. GettyImages
ועוד תמונה למזכרת. פירלו מול כיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully