וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "אנחנו מקווים לזכות בליגת האלופות"

קשר יובנטוס צבר ביטחון. כיאל: "הלוואי שנתחיל מסע חדש בעונה הבאה". אנצ'לוטי: "יהיה קשה מאוד לזכות בתואר"

מתוך שני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות שנערכו הערב (רביעי), הדרמה הגדולה הגיעה מהפארק דה פרינס, שם ולנסיה סחטה 1:1 מפריס סן ז'רמן ולא הייתה רחוקה מלמחוק את ההפסד הביתי שלה במשחק הראשון (2:1). במשחק השני יובנטוס השלימה בקלות את המלאכה מול סלטיק, עם 0:2 ביתי חלק אחרי 0:3 מוחץ במפגש הקודם בגלזגו.

טיאגו מוטה שחקן פריס סן ז'רמן מול טינו קוסטה שחקן ולנסיה. GettyImages
קרב צמוד מהצפוי. קוסטה מול סילבה/GettyImages

ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק, וללא דייויד בקהאם שקיווה לחזור לליגת האלופות אחרי שלוש שנים אבל נותר על הספסל, פ.ס.ז' שמרה על רצף המשחקים ללא הפסד בבית שלה באירופה שנמשך מאז 2006, והגיעה לשמונה האחרונות של מפעל אירופי לראשונה מאז 1995.

קרלו אנצ'לוטי, אמר בסיום: "זו תוצאה חשובה מאוד עבור המועדון. יהיה קשה מאוד לזכות בתואר, אבל המטרה שלנו היא לעשות את המיטב". חאבייר פסטורה הוסיף: "ידענו שיהיה קשה לעבור אותם. השחקנים של ולנסיה שיחקו כדורגל טוב אבל השער של לאבצי עזר לנו מאוד. זו התוצאה שרצינו. זה משהו שהוא חשוב מאוד עבור המועדון והשחקנים".

עלי סיסוקו ייצג את המפסידים: "שלטנו הלילה במשחק. היינו צריכים להיות יותר אפקטיביים בשליש האחרון של המגרש, אבל מגיע כל הכבוד לפריס סן ז'רמן. הם קבוצה מצוינת". טינו קוסטה הוסיף: "הם שמרו על משחק צמוד מאוד ולא השאירו רווחים בין הקווים ומהסיבה הזו היה לנו קשה לייצר מצבים".

בקהאם שכאמור לא שותף אמר: "לשחק ב-MLS זו אמנם הייתה חוייה מדהימה, אבל התגעגעתי לליגת האלופות. כשאתה טועם וזוכה בליגת האלופות, אתה לא יכול שלא להתגעגע לזה. ברגע שהמוסיקה מתחילה, אתה מרגיש משהו מיוחד. אין הרבה משחקים שאפשר להרגיש את האווירה ככה".

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם קווין גמיירו, חאבייר פאסטורה. רויטרס
"זו התוצאה שרצינו". פסטורה/רויטרס

בטורינו סלטיק חלמה אולי על סנסציה בדקות הראשונות, אבל אז הגיע השער הראשון של אלסנדרו מאטרי בדקה ה-24, ולאחר מכן פאביו קוואליארלה הוסיף את השני של יובנטוס שחתם את התוצאה. "זה רק היה נראה קל", אמר מאטרי בסיום. "אבל אם היינו סופגים מוקדם זה היה הופך להיות מכוער. טוב שהתמודדנו עם זה בדרך הנכונה וכבשנו ברגעים הנכונים. כשאני משחק, אני רוצה להוכיח שמגיע לי לשחק. קוואליארלה מביא לי מזל, שיחקנו טוב ביחד גם בקיץ. השערים שכבשנו היו התגמול הראוי למאמץ שהשקענו".

פול פוגבה הוסיף: "שיחקנו ממש טוב ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה, כי זה היה משחק קשה. אני לא יודע כמה רחוק נוכל להגיע, אבל אנחנו מקווים לזכות בליגת האלופות. אנחנו יובנטוס, אז אנחנו חייבים לנצח".

בצד המפסיד היה ניל לנון שאמר: "בסופו של היום האיכות היא שקובעת. פיתחנו משחק טוב אבל הסיומת שלנו איכזבה אותנו. אם היינו משווים ל-1:1, מי יודע מה היה יכול לקרות. אני מקווה שהשחקנים למדו מהמפגש הזה הרבה להמשך הקריירה שלהם. הייתי גאה מאוד לאמן באיצטדיון כזה, ואני מקווה שהצעירים שלנו יפרחו בזכות הניסיון שצברו".

בירם כיאל, ששיחק 90 דקות, סיכם את העונה האירופית של סלטיק: "אני מקווה שכולם יישארו בקבוצה וננסה לעשות זאת שוב בעונה הבאה כי זו הייתה חוויה נהדרת. אני לא חושב שיהיה לנו קל לעשות את הכל שוב כי נתמודד עם משחקי מוקדמות קשים. יחד עם זאת, אני חושב שנתנו הופעה טובה מאוד באירופה העונה. שיחקנו טוב וההישגים שלנו הסבו כבוד לא רק לסלטיק אלא לכדורגל הסקוטי. זו הייתה תקופה פנטסטית לשחקנים והאוהדים והיה נהדר להגיע לשמינית הגמר. עכשיו אני רוצה לעשות את זה שוב. עצוב שהמסע נגמר, אבל בתקווה שנתחיל מסע חדש בעונה הבאה".

בירם כיאל שחקן סלטיק. AP
"אנחנו יובנטוס, אז אנחנו חייבים לנצח". פוגבה מול כיאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully