וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהתאחדות: "חזי מגן מאוד רוצה לחזור לבני יהודה"

גם בהתאחדות מאשרים שהבעלים לשעבר של הקבוצה הביע עניין, ושנעשו בדיקות מאחורי הקלעים שמרמזות על חזרתו

אופציית חזרתו של חזי מגן לבני יהודה, שנחשפה אמש בוואלה! ספורט, הפכה לשיחת היום בקרב שחקני הקבוצה והאוהדים הכתומים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מגן בדק, יחד עם איש עסקים נוסף, את האפשרות לחזור לבעלות על המועדון לקראת העונה הבאה. הבוקר (שישי) מקבלים הדברים חיזוק נוסף, כאשר גורם בהתאחדות אישר את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "מגן מאוד רוצה לחזור לבני יהודה, יש לו כמה עניינים אישיים שצריכים להיפתר ולאחר מכן הוא יוכל להתפנות ולחזור לבני יהודה". מגן אגב, סירב להגיב על הידיעה.

חשוב להבהיר כי בשלב זה לא נסגר שום דבר וחזרתו של מגן, אם תקרה, תלויה במספר גורמים. יחד עם זאת, לאחרונה נעשו מספר בדיקות מאחורי הקלעים, גם במשרדי ההתאחדות, שמרמזות על הכשרת הקרקע לקראת חזרה אפשרית של הבעלים לשעבר, לקדנציה נוספת בשכונה.

בתוך כך ממשיכים בקבוצה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד ביום שני. הזהובים כבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, אולם למשחק באשדוד עשויה להיות השפעה על המיקום הסופי של הקבוצה לקראת הפלייאוף, זאת בהתאם לתוצאות שישיגו קרית שמונה והפועל תל אביב שמשחקות בשבת, ובית"ר ירושלים שמתארחת ביום ראשון אצל מכבי תל אביב.

המגן איציק עזוז והקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שסיימו לרצות עונש הרחקה, ישובו להרכב, כאשר לעומתם ייעדר עוז ראלי בגין צבירת כרטיסים צהובים.

אמש חשפנו: חזי מגן במגעים מתקדמים לחזרה לבני יהודה

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully