וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: חזי מגן במגעים מתקדמים לחזור לבני יהודה

הבעלים לשעבר יחד עם איש עסקים נוסף, נמצא על סף חזרה למועדון אותו עזב לפני שנתיים. דמאיו ימשיך בתפקידו כמנכ"ל

האם חזי מגן נמצא בדרכו חזרה לבני יהודה ? לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים בודק מגן, שעזב את בני יהודה לפני כשנתיים, את האפשרות, לשוב ולהיות הבעלים של המועדון החל מהעונה הבאה, בסיועו של איש עסקים אליו הוא מקורב. על פי התכנית הנרקמת, יהיה מגן הבעלים של המועדון, כאשר משה דמאיו יישאר בתפקיד המנכ"ל וימשיך בניהול השוטף של ענייני הקבוצה.

יו"ר בני יהודה חזי מגן. קובי אליהו
קאמבק אחרי שנתיים? מגן/קובי אליהו

העונה עמד דמאיו לבדו בראש המערכת, כאשר בחלק הראשון של העונה, נבדקה האופציה לצרף את איש העסקים ברק אברמוב לקבוצה, אולם בסופו של דבר, הסתפק אברמוב במענק כספי שסייע לבני יהודה לעמוד בהתחייבויותיה ובסופו של דבר החליט שלא לרכוש את המועדון מידיו של דמאיו.
על פי התכנית המקצועית המסתמנת, ימשיך כמובן המאמן דרור קשטן בתפקידו גם בעונה הבאה ולקבוצה יצורפו מספר שחקני רכש חדשים, במקום כאלה שמסיימים חוזה ולא צפויים להמשיך.

סגל השחקנים של בני יהודה צפוי לעבור סוג של טלטלה לקראת עונת 2013-14 וזאת בלי קשר למיקום בו יסיימו הכתומים בסיום העונה הנוכחית. כזכור הבטיחה בני יהודה את השתתפותה בפלייאוף העליון וכעת תנסה להגיע לאחד המקומות שיעניקו את הכרטיס לאירופה, זו השנה החמישית ברציפות.

תגובת חזי מגן ובני יהודה תובא לכשתושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully