וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "העיתונאים כותבים, אבל כרגיל אנחנו בתמונה"

8.3.2013 / 9:22

התקשורת? "בכל שנה מספידים אותנו, ואז לא לוקחים אחריות". לוגן? "שחקן של מאני טיים". מנכ"ל הצהובים אלי דריקס עונה לכולם ואופטימי לקראת ההמשך

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב שמרה אמש (חמישי) על סיכויי ההעפלה שלה לשלב ההצלבה עם 85:94 בחוץ על פנרבחצ'ה/אולקר במחזור העשירי של הטופ 16 ביורוליג. הצהובים עומדים כעת על מאזן של 5:5 ולאחר שהשיגו את התוצאה הרצויה בטורקיה, הם מגדירים את המשחק הביתי מול חימקי מוסקבה בשבוע הבא כ"משחק על עונה שלמה".

במצב רוח מעודד, הקבוצה תשוב היום בצהריים מטורקיה והמאמן דיוויד בלאט החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה "על האופי שהצגנו כקבוצה". מורן רוט, שהיה מצוין, אמר: "הוכחנו המון אופי ואנחנו עושים את זה שבוע אחר שבוע מפתיחת הסיבוב השני בטופ 16. חזרנו לתמונת העלייה בכוחות עצמנו ועשינו זאת בזכות היכולת, הנחישות והאמונה במשחק שלנו. אנחנו מחכים כבר לחימקי, זה משחק העונה שלנו. באופן אישי אני מאוד שמח שהיה לי משחק טוב מהרגע שעליתי מהספסל ועזרתי למכבי להשיג את הניצחון החשוב. אני תמיד מוכן, בכל מצב, להיות שם בשביל הקבוצה"

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
המשחק מול חימקי יכריע כנראה. בלאט/מגד גוזני

מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח על הניצחון ועל האופי שמציגה הקבוצה. אומנם זה עדיין מסובך, אך בסופו של דבר מכבי חיה ונושמת".

למרות הניצחון, ניסה דריקס שלא לצאת בהצהרות גדולות מדי: "יש לנו משימות מאוד קשות וצריך לעבור אותן, זה עוד לא הזמן לחגוג. בלי קשר לעונה ולכל מה שקורה, אנחנו אף פעם לא ממהרים לחגוג לפני שאנו משיגים דברים. עשינו צעד שמקדם אותנו בצורה משמעותית ואם נעשה את העבודה, הדברים יהיו תלויים בנו אבל לנצח את חימקי בהפרש גדול מזה בו הפסדנו להם ולנצח את אולימפיאקוס בחוץ בכל מצב, זו משימה לא בלתי אפשרית, אך בהחלט קשה".

דריקס סימן את המשחק החשוב בשבוע הבא מול חימקי כמטרה העיקרית: "אנחנו לא מסתכלים על ההפרש, קודם כל צריך לנצח. כמובן שיש שאיפה לנצח בהפרש גדול מזה בו הפסדנו להם ואז הכל לגמרי בידיים שלנו. בשלב זה, ננסה לנצח בבית שלנו. יש לנו המון אנרגיות חיוביות מכך שהיורוליג לא נגמרת. לפני שלושה שבועות כולם אמרו שהטופ 16 נגמר, אבל מסתבר שמכבי תל אביב, כמו בכל שנה, נלחמת ונאבקת עד הסוף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הבעלים של מכבי תל אביב דיויד פדרמן לצד אלי דריקס. ברני ארדוב
לא מהסס להתנגח במבקרים. דריקס/ברני ארדוב

דריקס החמיא ליכולת של דייויד לוגן: "במשחקים האחרונים הוא יצר תחושה שלכאורה במהלך המשחקים הוא לא מורגש ובמאני טיים הוא מופיע. הוא משדר שקט נפשי, מאוד רגוע, מרוכז במה שצריך ומתעלם מהלחץ של הסביבה. לאנשים מבחוץ זה יכול להראות כאדישות, אבל בסופו של דבר, במאני טיים אתה צריך אנשים כמוהו, שיודעים לקחת החלטות תחת לחץ ולא מושפעים ממה שקורה בחוץ. זו הייתה החלטה של בלאט להביא את לוגן ואני מניח שזו אחת הסיבות".

בדרך כלל קשה להוציא את דריקס משלוותו, אולם למנכ"ל יש בטן מלאה על הביקורות שסופגים הצהובים: "בכל שנה אנשים ועיתונאים מספידים את מכבי. מבלי לפגוע בעיתונאים, התפקיד שלהם הוא לכתוב דברים, אולם אף אחד מכל העיתונאים האלה לא לוקח אחריות, לטוב ולרע. העיתונאי כותב, אך בסופו של דבר מכבי עדיין בתמונה".

"היתה הרבה ביקורות על מכבי לגבי בחירת השחקנים, אמרו שתהיה כאן קבוצה על הפנים, אבל מכבי הפסידה לקאחה לבוראל ולאולימפיאקוס בנקודה הפרש. בשני המשחקים האלה הכדור אחרון היה אצלנו. יש כאן עניין של יכולת, אך גם של מזל ואני בדרך כלל לא אוהב להשתמש בזה. יכולנו לנצח את אותם המשחקים ואז היינו במצב שונה וכולם היו מדברים אחרת. העיתונאי צריך להביא כל יום טור ולדאוג שהאתר או העיתון יהיה מלא, הוא לא צריך לקחת אחריות על כך. אם זה לא קורה ופתאום התמונה שונה, אז ממשיכים הלאה, אבל אם זה מתרחש, הוא אומר 'אמרתי לכם'. אנשים כותבים דברים ולא לוקחים אחריות על הדברים שלהם", אמר דריקס.

דייויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי מרוצים ממנו. לוגן/ברני ארדוב

דריקס התייחס לתלונות שנשמעות לגבי התקציב של מכבי: "בכל שנה, במשך 10-15 השנים האחרונות, מכבי לא היתה בטופ של התקציבים באירופה ועדיין הגיעה להישגים. קבוצה כמו פנרבחצ'ה/אולקר, עם תקציב של 35-40 מיליון יורו, מביאה שחקנים כמו מקלאב ובאטיסט, כל אחד מהם מרוויח 1.5-2 מיליון ועדיין לא מצליחה. מכבי תל אביב עם תקציב שפוי והעיתונאים רואים את זה כאכזבה אם היא לא מגיעה לטופ 8. אנחנו לא בטופ 8 של התקציבים".

"אני לא אומר שתקציב לא קובע, אך צריך להתנהל בתבונה עם הכסף שיש לך. מכבי צריכה לקחת החלטות נכונות. לפעמים ישנם שחקנים שהנתונים הסטטיסטים שלהם זהים, אך המאמן קובע לגביהם אם מדובר בשחקן 'מוכח יורוליג' או 'לא מוכח יורוליג' וההבדל בין שני שחקנים כאלה יכול להיות 700 אלף יורו".

לסיום, המנכ"ל התייחס לאירועים האחרונים סביב הדרבי ולתלונה שהגישו הצהובים ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן וינברג, על התנהגות אוהדי הפועל תל אביב: "כשמכבי תל אביב הוציאה מכתב, היא לא עשתה זאת כדי להתנגח באנשי הפועל תל אביב. בדרבי היו אירועים מצד הקהל של הפועל, שכללו גזענות ואלימות מאוד מאוד קשה. אני גם ער לעובדה שהנהלת הפועל תל אביב עושה כל שביכולתה על מנת למגר את התופעה הזו ואני לא בא להאשים את הפועל, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש גילויי גזענות ואנשים מרשים לעצמם לבצע פעולות הרבה מעבר למה שהחוק מתיר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully