וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הרצף שלנו מצביע על האופי של השחקנים"

7.3.2013 / 23:40

מאמן מכבי תל אביב התעודד עוד יותר אחרי הניצחון באיסטנבול, והוסיף: "מול חימקי זה משחק העונה שלנו, יהיה קשה לנצח אותם"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב האריכה הערב (חמישי) בשבוע נוסף את חלום ההעפלה לשלב ההצלבה ביורוליג, עם ניצחון על פנרבחצ'ה/אולקר 85:94 באיסטנבול. הצהובים התאוששו מההפסד הכואב בדרבי בליגה ושמרו על המומנטום שלהם באירופה, כשעלו למאזן של 5:5 בזכות תצוגה שכללה 15 שלשות. כעת תחזיק הקבוצה של דיוויד בלאט אצבעות לסיינה, שתתארח מחר אצל חימקי מוסקבה, שמחזיקה כעת במקום הרביעי בבית ו'.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"ידעתי שהערב אנחנו חייבים לנצח". בלאט/מגד גוזני

דיוויד בלאט אמר בסיום: "המצב שלנו הרבה יותר טוב עכשיו, ואני לא מופתע שמסתכלים עליי בצורה מוזרה. הדבר הכי חשוב היה שידענו שאנחנו צריכים לנצח משחקים חשובים. רוב ההפסדים שלנו עד עכשיו היו במשחקים צמודים, אבל לנצח שלושה משחקים רצופים זה מעיד על האופי של הקבוצה והשחקנים וזה משמח אותי".

על הסיכויים להעפיל להצלבה: "אני עדיין לא יודע. נצטרך מחר לראות את התוצאות האחרות. מה שאני יודע זה שהמשחק בשבוע הבא מול חימקי זה משחק העונה שלנו. . אני קורא לקהל שלנו ולכל האוהדים להגיע ביום חמישי לנוקיה עם מקסימום אנרגיות, לדחוף אותנו ולעודד בכל הכוח. המשחק מול חימקי יכול לקבוע את כל העונה וזו תהיה מלחמה אמיתית. לא עובר לי בראש ההפרש, אבל הניצחון כן. ניצחנו את סיינה ב-30 הפרש במשחק שאף אחד לא נתן לנו סיכוי לנצח. אני לא חושב שזה יחזור מול חימקי כי היא קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל אנחנו ננסה לנצח".

על מטווח השלשות: "כשאני אומר שצריך לשים את הכדור בטבעת צוחקים עליי. העניין הוא שאנחנו מגיעים לימים טובים אבל לא מצליחים לקלוע. היו זה היה יוצא דופן, לקלוע 15 שלשות זה דבר לא רגיל".

מורן רוט, שחזר לעניינים ותרם 7 נקודות, אמר בסיום המשחק: "הוכחנו היום המון אופי, ואנחנו עושים את זה שבוע אחר שבוע מפתיחת הסיבוב השני בטופ 16. חזרנו לתמונת העלייה בכוחות עצמנו, ועשינו זאת בזכות היכולת, הנחישות והאמונה במשחק שלנו. אנחנו מחכים כבר לחימקי, זה משחק העונה שלנו. באופן אישי אני מאוד שמח שהיה לי משחק טוב מהרגע שעליתי מהספסל ועזרתי למכבי להשיג את הניצחון החשוב. אני תמיד מוכן, בכל מצב, להיות שם בשביל הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully