וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הגישה תלונה נגדית על אוהדי מכבי ת"א

7.3.2013 / 11:09

האדומים טוענים שאוהדי הצהובים שרו שירים אסורים בדרבי, וכתבו: "איש מאנשי הנהלת הקבוצה לא ניסה לעצור בעדם"

לאחר שאמש (רביעי) הגישה מכבי תל אביב תלונה על התנהגות אוהדי הפועל תל אביב בדרבי שנערך ביום ראשון, היום הגיעה התגובה של האדומים. יושב ראש הקבוצה רמי כהן הגיש תלונה כנגד התנהגות האוהדים הצהובים בדרבי שכללה על פי ההודעה: "שירי גנאי גזעניים שאסורים על פי החוק", ביניהם "סלים טועמה מחבל", "הפועל חזבאללה", "שער 5 הם מוסלמים", ועוד. את התלונה שלח לרכז הליגות באיגוד הכדורסל נפתלי גושן, ולמנכ"ל מנהלת הליגה, עדלי מרכוס. עוד הודיעו האדומים כי הם לא מתעלמים מאותו אוהד שנתפס במצלמות הטלוויזיה מצדיע במוהל יד ומסמל צלב קרס ומתכוונים לפעול בנושא מולו.

אוהדי מכבי תל אביב עם מסיכות על הפנים. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב טוענים כי הם ניסו להתעמת עם אוהדי הפועל תל אביב. אוהדי מכבי תל אביב במשחק/ברני ארדוב

נוסף על כך טענו אנשי הפועל תל אביב כי במחצית המשחק חבשו אוהדי מכבי תל אביב מסכות סקי להסתרת פניהם וניסו להתעמת עם אוהדי הפועל תל אביב מיציע המשפחות הסמוך אליהם, אולם רק בעקבות התערבות משטרת ישראל נמנעה התגרה. בסיום המשחק התעמתו אוהדי מכבי תל אביב עם השוטרים שנאלצו לעלות ליציע ולהפסיק את התפרעותם.

"אנו מצפים מאיגוד הכדורסל לפעול ולהעמיד את מכבי תל אביב לדין", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם האדומים, "בימים בהם מדינת ישראל כולה מרימה ראש במאבק נגד הגזענות, לא ניתן להתעלם מהמשך התופעה החמורה בקרב אוהדי מכבי תל אביב, כאשר איש מאנשי הנהלת הקבוצה לא ניסה לעצור בעדם. הפועל תל אביב שילמה סכומי כסף אדירים כדי לאבטח את המשחק, והתנהגות אוהדי מכבי תל אביב רק גורמת להצדקת גביית אותן העלויות גם בעתיד. אנו מבקשים להזכיר כי גם במהלך הדרבי הקודם השליכו אוהדי מכבי תל אביב כוס שפגעה בראשו של שחקן הקבוצה לשעבר ג'ף אלן, ירקו על ספסל הקבוצה, השליכו קונדומים ומטבעות ושרו שירים גזעניים אולם הקבוצה לא עמדה לדין בשל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully