וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התלוננה על אוהדי הפועל תל אביב

הצהובים טענו שהאוהדים שרו שירי נאצה נגד הקבוצה, נגד שחקניה ונגד שמעון מזרחי. האדומים: "הם משקרים במצח נחושה"

מכבי תל אביב הגישה היום (רביעי) תלונה ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עו"ד רונן וינברג על התנהגות אוהדי הפועל תל אביב בדרבי התל אביב שנערך השבוע בבית מכבי. בין היתר מצוין בתלונה כי אוהדי האדומים שרו במהלך המשחק שירי נאצה חמורים כנגד מכבי תל אביב, שחקניה וכנגד יושב ראש המועדון שמעון מזרחי.

אוהדי הפועל תל אביב מניפים את בר טימור על הכתפיים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מניפים את בר טימור. במכבי תל אביב טוענים שהם עשו הרבה יותר מזה/ברני ארדוב

כמו כן טענו הצהובים שהאוהדים השמיעו קולות המדמים תאי גזים, סימנו בידיהם צלבי קרס והצביעו במועל יד. בתום המשחק, נטען עוד, התגודדו אוהדי הפועל תל אביב בצורה מאיימת סביב האוטובוס של שחקני מכבי תל אביב והשליכו לעברו אבנים. בעקבות האירועים טענו במכבי תל אביב כי למזרחי הוצמד ליווי משטרתי כדי למנוע מהאוהדים לפגוע בו וברכבו. במכבי תל אביב הדגישו כי האלימות המילולית והגופנית עלולות להביא לתוצאות הרות אסון.

הפועל תל אביב הגיבה לתלונה: "כנראה שבמכבי תל אביב לקחו קשה מאוד את ההפסד בדרבי ולכן הם משקרים במצח נחושה כדי לפגוע בהפועל תל אביב. דוחות המשקיף והשופטים לא רק נקיים מכל רבב אלא גם משבחים את התנהגות קהל אוהדי הפועל תל אביב והנהלת הקבוצה. אנו מתכוונים להגיב בצורה החריפה ביותר לאיגוד הכדורסל על התלונה השקרית והחצופה ונשתמש בכל החומרים שאספנו, כולל מצלמות האבטחה במגרש המוכיחות כי אוהדי מכבי תל אביב התפרעו בסיום המשחק ושרו שירים גזעניים לכל אורכו כדי שימוצה עמם הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully