וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אזלו הכרטיסים למשחק בר"ג נגד פורטוגל

7.3.2013 / 9:27

אופטימיות במחנה לפני המשחק המסקרן, אריאל הרוש: "נבחרות פחות טובות ניצחו את פורטוגל". ביקורת על משחק ההגנה

מגד גוזני

בתקציר: ניצחון הנבחרת הבוגרת 0:2 על הנבחרת הצעירה

המחצית הראשונה במשחק של הנבחרת הבוגרת מול הנבחרת הצעירה אתמול (רביעי) הוכיח שלמרות שלא נותרו משחקי הכנה לפורטוגל, לאלי גוטמן יש עוד הרבה על מה לחשוב לפני שיפרסם את הסגל, ובעיקר לפני שיחליט סופית מי השחקנים המתאימים ביותר לשיטה שלו. בכל מקרה, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שאזלו כל הכרטיסים למשחק מול נבחרת פורטוגל.

בנבחרת ישראל הודו אתמול כי "לפי איך שנראינו במחצית הראשונה, אין סיכוי להוציא נקודה מפורטוגל", אבל הדגישו: "ביום נתון הכל יכול לקרות". בנבחרת הדגישו אתמול את חשיבות הכושר בו נמצאים המגנים: "תהיה להם אחריות כפולה במשחק הזה. הם יצטרכו לדעת לאזן בין יציאה למתפרצות בצורה חכמה לבין משחק הגנה שלא מתפשר. לפורטוגל יש את שחקני הקו מהטובים בעולם".

יוסי אבוקסיס עוזר מאמן נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. מגד גוזני
יעקוב אחרי ארבעת המשחקים הקרובים של צ'לסי. גוטמן עם אבוקסיס/מגד גוזני

אלי גוטמן יעקוב אחר ארבעת משחקיה הקרובים של צ'לסי מתוך תקווה שיוסי בניון יקבל דקות באחד מהם, מה שיביא לזימונו לנבחרת. ההערכה בשלב זה היא שבניון שלא שיחק זמן רב בליגה, אבל נטל חלק במשחקה של צ'לסי בשבוע שעבר נגד מידלסבורו בגביע האנגלי, יהיה חלק מהסגל. בניון שיחק 58 דקות ובישל שער שעזר לקבוצה לעלות לרבע הגמר. גוטמן עוקב גם אחר ברק יצחקי, שנמצא בכושר מצוין במדי אנורתוזיס של רוני לוי ושוקל לזמנו. ההופעה האחרונה של יצחקי הייתה במוקדמות מונדיאל 2010, ב-0:7 הענק על לוקסמבורג עם שלושער של אליניב ברדה.

"התחושות שלי הן טובות. תרגלנו את השיטה שאיתה אלי עובד איתנו. לא שיחקנו טוב בהגנה היום, אבל אנחנו ממשיכים לתרגל. שחקנים באים לכאן עייפים, אחרי עומס", אמר הקשר חן עזרא והמשיך. "היה קצת חוסר ריכוז ועייפות, אנחנו מקווים שבמאני טיים זה לא יקרה. אנחנו שואפים לנצח במשחק הזה, אחרת בשביל מה לבוא למשחק ואיזה ספורטאים אנחנו? זאת נבחרת ברמה עולמית, אבל נתמודד בכל הכוח".

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. מגד גוזני
"עמדנו הרבה יותר טוב על המגרש, נקווה שנבוא כך לפורטוגל ונעשה את העבודה". אריאל הרוש/מגד גוזני

למרות הביקורת על משחק ההגנה, השוער אריאל הרוש אמר: "תרגלנו את השיטה, נראינו טוב יותר. נבחרת פורטוגל היא לא עוד נבחרת, אלא ברמה הכי טובה בעולם. עמדנו הרבה יותר טוב על המגרש, נקווה שנבוא כך לפורטוגל ונעשה את העבודה". השוער נשאל האם היכולת הזאת תספיק וענה: "מבחינת יכולת ושיטה אנחנו מאמינים בעצמנו. נבחרות פחות טובת הוציאו תוצאות טובות מול פורטוגל, למה שלא נעשה את זה? צריך לתת לדודו אוואט את הכבוד, לא משנה מי ישחק, אני מקווה שנעבור את זה בעזרת השם. זה לא משחק שצריך לדבר על החשיבות שלו, אתה צריך לתת 200 אחוז. אנחנו שמחים שיהיה הרבה קהל. אתה צריך להיות ב'אובר' ריכוז ובשיא היכולת כדי לעשות את זה".

כפי שפורסם מוקדם יותר, הבלם דקל קינן עבר הבוקר בדיקת אולטרסאונד והתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים, שיגרור כנראה היעדרות של מספר ימים (ההערכה מדברת על כעשרה ימים). התוצאות הסופיות יגיעו מאוחר יותר אך בנבחרת כבר אמרו הבוקר: "הוא ישחק מול פורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully