וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "למרות פציעת קינן, נישאר במערך שלנו"

6.3.2013 / 19:54

מאמן הנבחרת נשמע מרוצה מהניצחון על הצעירה: "היו שחקנים מהנבחרת הצעירה שנתנו הרגשה טובה ונמצאים חזק ברשימה"

מגד גוזני

צפו בתקציר משחק הידידות

הנבחרת הבוגרת של ישראל ערכה הערב (רביעי) ניסוי כלים לקראת ההתמודדות עם פורטוגל ב-22 במרץ, וניצחה במשחק אימון את הנבחרת הצעירה 0:2 משערים של אלירן עטר וערן זהבי. אלי גוטמן, שעלה לשחק ללא הליגיונרים שכן מדובר בתאריך לא רשמי של אופ"א, חסר את דקל קינן במחצית הראשונה, אחרי שבלם מכבי חיפה נפצע ועדיין לא ברור כמה זמן הוא ייעדר. גוטמן, שעלה לשחק עם שלושה בלמים (קינן, איתן טיבי ושיר צדק) אמר לאחר המשחק שהוא ימשיך לשחק בשיטה הזו בכל מקרה מול פורטוגל.

יוסי אבוקסיס עוזר מאמן נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. מגד גוזני
חומר למחשבה. גוטמן ואבוקסיס/מגד גוזני

"זו ההתמודדות השנייה שלנו בין שתי הנבחרות וזה משהו שהוא נדרש בכדורגל הישראלי", אמר גוטמן. "השחקנים הגיעו בגישה נכונה וחיובית. היו כמה נקודות שהייתי מאוד שבע רצון מהן. היו שחקנים צעירים שביקשתי אותם מהנבחרת הצעירה והם נתנו לי הרגשה טובה. מדובר בשחקנים שנמצאים חזק ברשימה לקראת פרסום הסגל לפורטוגל. היו גם נקודות תורפה כי הנבחרת הצעירה הגיעה להזדמנויות מולנו. זה חומר למחשבה עבורי".

על מצבו של דקל קינן אמר המאמן: "נבחרת ישראל חייבת משחק הגנה של כל הקבוצה מבחינת הבגרות והמחויבות בכדי להתמודד עם פורטוגל ברמה נאותה. דקל נמצא בפורמה במכבי חיפה והיה בין הטובים מול פינלנד. קשה לי לדעת מה משמעות הפציעה שלו. דקל הוא מסוג השחקנים שהכדורגל הישראלי צריך. אם הוא לא יהיה, אני אצטרך לדעת איך להתמודד עם הסיטואציה הזו".

גוטמן הדגיש כי השיטה לא תשתנה, למרות שבמהלך המשחק הוא נדרש להעביר את שחקניו לשחק ב-2-4-4 אחרי פציעתו של קינן, ואמר: "כמאמן נבחרת אני צריך לדעת לעשות את הקל ביותר לשחקנים שלי. שיחקנו כמו שמשחקות מכבי תל אביב ומכבי חיפה. לא שיניתי פוזיציות ומשמעות התרגול באה פחות לידי ביטוי כי הם מתורגלים מהקבוצות. באופן כללי אנחנו נישאר עם המערך שלנו, אבל נבחרת ישראל תהיה מתורגלת לשחק בשיטה נוספת גם תוך כדי משחק וגם עם חילופים מבחוץ".

ערן זהבי חוגג שער במדי נבחרת ישראל. מגד גוזני
"היו גם נקודות תורפה כי הנבחרת הצעירה הגיעה להזדמנויות מולנו". זהבי חוגג עם חבריו/מגד גוזני

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, אמר בסיום: "אני חושב שהיינו הרבה יותר טובים מאשר במשחק האימון הקודם מול הבוגרת. היינו מסודרים והגענו למצבים. ביורו הקרוב רוב הנבחרות הן דומיננטיות, כמו איטליה, אנגליה ונורבגיה. המשחק הזה הוא לא מדד בשבילנו אלא יותר בשביל הנבחרת הבוגרת לראות מה היא צריכה. היה משחק קצבי, הנבחרת הבוגרת ברמה גבוהה יותר משלנו".

לגבי שיתוף הפעולה בין שתי הנבחרות, אמר לוזון: "כל שחקן שאלי גוטמן ירצה להרכב יהיה אצלו. אני אשמח שכל הנבחרת הצעירה תהיה בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully