וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש לקרע לדקל קינן, ייעדר מספר ימים

6.3.2013 / 18:42

הבלם חש דקירה בשריר התאומים והופנה לבדיקת אולטרסאונד. ההערכות הפסימיות ביותר מדברות על היעדרות למשך חודש

מכבי חיפה ממשיכה להתמודד עם מכת פציעות. הערב (רביעי) נפצע הבלם דקל קינן במשחק הנבחרת הבוגרת מול הנבחרת הצעירה ונאלץ לנטוש את המגרש כבר אחרי 25 דקות. קינן חש דקירה בשריר התאומים, ובנבחרת לא לקחו סיכונים והחליפו אותו כאשר השחקן פונה מהמגרש באמצעות חבריו.

קינן, שהופנה לבדיקת אולטרסאונד שתתקיים מחר כדי לבדוק האם מדובר בקרע, יחמיץ בכל מקרה את המשחק של הירוקים בשבת נגד מכבי נתניה בגלל כרטיסים צהובים, אבל הוא ייעדר בין עשרה ימים על פי הערכות האופטימיות ביותר לבין חודש עד פי הערכות הפסימיות. משמעות הדבר היא שקינן יחמיץ בוודאות את משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים, ועלול גם להיעדר מהמשחק החשוב נגד פורטוגל.

מי שליווה את קינן במשחק הוא עוזר מאמן מכבי חיפה אורי אוזן שהגיע לצפות בהתמודדות. מי שיתורגל השבוע כבלם לקראת המשחק מול נתניה הוא אוראל דגני.

דקל קינן שחקן נבחרת ישראל לאחר שנפצע. מגד גוזני
יחמיץ גם את בית"ר? קינן/מגד גוזני

בתוך כך, מאמן השוערים של נבחרת סרביה שוחח עם שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב, והודיע לו כי בכוונתו להגיע בקרוב לאחד ממשחקיה של מכבי חיפה, כדי לצפות בו מקרוב. בנבחרת סרביה החליטו לעקוב אחר השוער שרושם עונה טובה אצל הירוקים ובהתאם לכך, ייתכן שיקבל זימון בהמשך. "מדובר בחלום עבורי, חשוב לי מאוד להיות חלק מהסגל של הנבחרת הסרבית", אמר אתמול שראנוב, שרשם הופעה אחת במדים הלאומיים בעבר, לחבריו בקבוצה. השוער ניר דוידוביץ' עדיין מתקשה לחזור למגרשים וייתכן מאוד כי יחליט לפרוש בתום העונה, מה שרק מגביר את הציפייה לשדרוג במעמדו של השוער הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully