וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: מאמן השוערים של סרביה יגיע לצפות בשראנוב

6.3.2013 / 11:42

ינחת בישראל במטרה לבחון מועמדותו לנבחרת. ההכנות לקיץ יחלו מיד לאחר סיום המאבק על האליפות. שצ'פוביץ' על הכוונת

one

מאמן השוערים של נבחרת סרביה שוחח עם שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב, והודיע לו כי בכוונתו להגיע בקרוב לאחד ממשחקיה של מכבי חיפה, כדי לצפות בו מקרוב. בנבחרת סרביה החליטו לעקוב אחר השוער שרושם עונה טובה אצל הירוקים ובהתאם לכך, ייתכן שיקבל זימון בהמשך. "מדובר בחלום עבורי, חשוב לי מאוד להיות חלק מהסגל של הנבחרת הסרבית", אמר אתמול שראנוב, שרשם הופעה אחת במדים הלאומיים בעבר, לחבריו בקבוצה. השוער ניר דוידוביץ' עדיין מתקשה לחזור למגרשים וייתכן מאוד כי יחליט לפרוש בתום העונה, מה שרק מגביר את הציפייה לשדרוג במעמדו של השוער הסרבי.

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר גם בעונה הבאה? שראנוב/אדריאן הרבשטיין

ההכנות לקראת הקיץ הקרוב יחלו מיד לאחר סיום המאבק על האליפות, אבל במכבי חיפה יעקבו אחר מספר שחקנים עד סיום העונה. אחד השחקנים שבחיפה רצו לראות בחודש ינואר הוא סטפן שצ'פוביץ', אבל האחרון סגר לעונת השאלה במ.ס אשדוד וכבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. הדבר יתאפשר במידה ומ.ס אשדוד לא תרכוש את כרטיסו בסכום של מיליון יורו בתום העונה הנוכחית. גם קובי מויאל נמצא ברשימת המעקב של הירוקים, משום שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ ולבית"ר יש כבר דרישה לחדש את הסכם ההשאלה לעונה נוספת עם חן עזריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטפן שצ'פוביץ', שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
מבוקש בחיפה. שצ'פוביץ/מגד גוזני

מאמן הקבוצה אריק בנאדו החמיא באימון בתחילת השבוע לשחקני הנבחרת דקל קינן, אייל משומר, טאלב טואטחה, חן עזרא, אייל גולסה וויאם עמאשה, שקיבלו זימון למשחק שייערך הערב (18:00, איצטדיון רמת גן) נגד הנבחרת הצעירה. "למכבי חיפה היו תמיד נציגים בנבחרת. חשוב שתשמרו על זה", אמר להם המאמן. כפי שפורסם בשבוע שעבר, הקפטן יניב קטן החליט לוותר על בעיטות הפנדל לטובת ויאם עמאשה. החלוץ בעט את הפנדל גם במשחק הדרבי מול הפועל חיפה ובשלב זה נראה שקטן יוותר על הבעיטה גם בפעמים הבאות. במועדון הדגישו כי "קטן הוא זה שקיבל את ההחלטה לוותר על בעיטות הפנדל לטובת עמאשה". המגן אוראל דגני יתורגל השבוע כבלם בעקבות היעדרותו של דקל קינן מהמשחק מול מכבי נתניה.

חיפה כבר הדפיסה כרטיסים למשחק במסגרת רבע גמר הגביע, שייערך ביום רביעי, והחלה במכירה. המחירים (כולל עמלה של גרבר): 88 שקל למבוגר, 44 לנוער וחיילים. כפי שפורסם אתמול, אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע הצפוני המרכזי בטדי, שמונה כ-3,500 מקומות ישיבה, ולא ביציע הצפון מערבי המשמש בדרך כלל את אוהדי הקבוצה האורחת, ומונה 1,800 מקומות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully