וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הנבחרת הבוגרת ניצחה 0:2 את הנבחרת הצעירה

גוטמן נערך לפורטוגל וראה ניצחון משערים של אלירן עטר (16) וערן זהבי (48) שניצל טעות של ברק לוי. קינן נפצע. צפו בתקציר

מגד גוזני

הנבחרת הבוגרת של ישראל ערכה הערב (רביעי) משחק אימון מעניין מול הנבחרת הצעירה כהכנה לקראת ההתמודדות מול פורטוגל בהמשך החודש, וניצחה 0:2. אלי גוטמן יכול להיות מרוצה ממה שהוא ראה, ולמרות זאת הוא יכול גם להיות מודאג מכך שדקל קינן נפצע במחצית הראשונה ונטש את ההתמודדות כדי לעבור בדיקת אולטרסאונד. המשחק הועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט.

ערן זהבי חוגג שער במדי נבחרת ישראל. מגד גוזני
הכניע את חברו לקבוצה. ערן זהבי חוגג עם חבריו/מגד גוזני

מי שבעיקר בלטו במשחק הם שחקני מכבי תל אביב, שהיו חתומים על שני השערים. אלירן עטר כבש בדקה ה-16 מקרוב את שער היתרון וערן זהבי שנכנס כמחליף הכפיל בדקה ה-48 אחרי טעות קשה של ברק לוי, ששיחק בשער הנבחרת הצעירה. הבחורים של גיא לוזון, שמתכוננים לטורניר היורו שייערך בחודש יוני בארץ, הגיעו גם הם לכמה הזדמנויות מצוינות, אבל לא הצליחו לנצל אותן. בבולטת שבהן אופיר מרציאנו, שעמד בשער הבוגרת החל מהמחצית השנייה, שמט כדור שהגיע למוחמד כליבאת שבעט, אבל בן והבה הוציא מהקו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דקל קינן שחקן נבחרת ישראל לאחר שנפצע. מגד גוזני
נטש את המשחק מוקדם מהמתוכנן. קינן יוצא בדקה ה-25/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 15 - אחרי דקות ללא הזדמנויות מיוחדות, אור ברוך קיבל כדור שעבר את כל הבלמים, חדר לרחבה, אבל אחרי שהוא נותר במצב של אחד על אחד מול אריאל הרוש, הוא בעט החוצה.

דקה 16 - גול! הגבהת כדור של אבי ריקן מצד שמאל מצאה את אלירן עטר שסיים עם נגיחה אחורנית שפגעה בקורה, אבל שחקנה של מכבי תל אביב עט על הריבאונד והמשיך הפעם עם הרגל פנימה. 0:1 לנבחרת הבוגרת.

דקה 25 - דקל קינן נפצע בשריר התאומים ועזב את המגרש. בעקבות הפציעה, ערן זהבי נכנס במקומו.

דקה 29 - הכשלה של שיר צדק מחוץ לרחבה הובילה לפסיקה על בעיטה חופשית. אור ברוך שיגר את הכדור החוצה ופספס הזדמנות להשוות.

דקה 48 - גול! הנבחרת הבוגרת לא פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה, אבל כבשה את השני. ערן זהבי שיגר בעיטה מ-18 מטר אחרי שהכדור הגיע אליו מההגנה של הצעירה, והכניע את ברק לוי, שנכנס במחצית. שוער מכבי תל אביב היה חייב לעצור את הבעיטה.

דקה 62 - אופיר מריציאנו טעה בהרחקה והכדור הגיע למוחמד כליבאת ששעט קדימה ובעט מקרוב, אבל בן והבה חילץ מהקו והציל את הבוגרת מספיגה.

הרכב הנבחרת הבוגרת: אריאל הרוש, אלעד גבאי, דקל קינן, איתן טיבי, שיר צדק, אבי ריקן, גל אלברמן, מהראן ראדי, חן עזרא, טל בן חיים, אלירן עטר. שותפו: אופיר מרציאנו, אייל משומר, ערן זהבי, בן והבה, טאלב טואטחה, אלמוג כהן, אייל גולסה, עוז ראלי, אופיר קריאף, ויאם עמאשה.

הרכב הנבחרת הצעירה: בוריס קליימן, עומר ורד, יבגני ברקמן, עמרי בן הרוש, אופיר דוידזאדה, עאהד עזאם, סינטאיהו סלליך, משה לוגסי, דור מיכה, מונס דאבור, אור ברוך. שותפו: ברק לוי, אלי דסה, אדי גוטליב, עידו לוי, מוחמד כליבאת, עומר צלישר, אחמד עאבד.

אור ברוך שחקן הנבחרת הצעירה מול איתן טיבי, דקל קינן שחקני הנבחרת הבוגרת. מגד גוזני
גוטמן בדק מערך של שלושה בלמים. אור ברוך מול טיבי וקינן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully