וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע קטן לדקל קינן, צפוי להיעדר מספר ימים

7.3.2013 / 8:41

בלם חיפה עבר בדיקת אולטרסאונד והרגיע את ראשי המועדון והנבחרת: זוהה קרע קטן. ייתכן שיהיה כשיר תוך פחות משבועיים

מגד גוזני

בתקציר: הניצחון של הנבחרת הבוגרת 0:2 על הנבחרת הצעירה

בלם מכבי חיפה דקל קינן עבר הבוקר (חמישי) בדיקת אולטרסאונד בעקבות הפציעה בשריר התאומים במשחק אתמול מול הנבחרת הצעירה. התוצאות הסופיות של הבדיקה יגיעו ביממה הקרובה, אך מעיון ראשוני בתוצאות עולה כי ייתכן ומדובר בקרע קטן, בעקבותיו ייעדר מספר ימים בלבד (בין שבוע לעשרה ימים).

דקל קינן שחקן הנבחרת הבוגרת. מגד גוזני
בשורה מעודדת. דקל קינן/מגד גוזני

מאוחר יותר יתבררו התוצאות הסופיות של הבדיקה, אך ייתכן ומדובר בבשורה מעודדת יחסית למכבי חיפה, שם חששו אתמול שהוא ייעדר לפחות שבועיים ויחמיץ גם את המשחק מול פורטוגל. הצוות הרפואי של מכבי חיפה ימשיך את הטיפול בבלם.

השאלה העיקרית לגבי קינן היא האם הבלם יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. אם לא, אריק בנאדו ישקול מספר חלופות, בהן אוראל דגני ואביחי ידין. בחיפה הודו הבוקר כי המטרה היא להכשיר את הבלם למשחק בטדי בידיעה שאם קינן לא יוכל לשחק, הדבר יקשה מאוד על הקבוצה במאבק על הכרטיס לחצי הגמר.

בנבחרת התעודדו אתמול מהיכולת שגילו גם המגנים טאלב טואטחה ואייל משומר. אלי גוטמן יפרסם את הסגל לפורטוגל בשבוע הבא, ואז יתברר אם הם יזומנו גם למשחק הקרוב. הסיכויים שטואטחה יהיה בסגל גבוהים, מאחר וגוטמן דוגל בשיטת משחק עם שחקני קו מהירים בעלי יכולת התקפית.

יוסי אבוקסיס עוזר מאמן נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. מגד גוזני
יחליטו בשבוע הבא על הסגל לפורטוגל. גוטמן ואבוקסיס/מגד גוזני

הקשר חן עזרא התייחס אמש לפציעת דקל קינן ואמר: "כשהוא נפצע נלחצנו כי זה לא נעים. צוצאליץ' כבר נפצע ועכשיו גם דקל, אבל מכבי חיפה זה מועדון חזק עם סגל רחב. נצטרך להתמודד עם זה עד שיחזור, אני מאחל לו את כל הבריאות שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully