וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי, 21:45, ישיר בוואלה!: פנרבחצ'ה/אולקר- מכבי ת"א

6.3.2013 / 22:31

אליהו נפצע במהלך האימון המסכם ובספק לקראת ההתמודדות נגד הטורקים (ישיר באתר ובאפליקציות האייפון והאייפד)

מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד) למבחן חשוב נוסף במאבק על הטופ 16 כשהיא תתארח בטורקיה אצל פנרבחצ'ה אולקר. הצהובים אמנם עדיין רחוקים מהעפלה להצלבה כשהם נמצאים במקום החמישי בבית (מאזן 5:4), אבל בקבוצה משדרים בשבועות האחרונים אמונה שאפשר לעשות זאת. הבשורות הלא טובות של הערב שייכות לליאור אליהו שסובב את הקרסול באימון. על פניו הפציעה נראית כקלה, אבל בקבוצה מתקשים להעריך אם הוא יוכל לשחק וינסו להכשירו.

דייויד בלאט, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו יודעים שמבלי לשחק ברמה גבוהה יהיה קשה מאוד לנצח שם בגלל כל הנסיבות מסביב". בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב תגיע למשחק אחרי ההפסד הכואב בדרבי התל אביבי, אבל דווקא ביורוליג הם רווים נחת בשבועיים האחרונים בזכות הניצחונות על סיינה בבית וקאחה לבוראל בחוץ. "פנר נבנתה בקיץ כדי להגיע הכי רחוק ביורוליג, ומבחינת הסגל חשבו שיש להם את הכלים להגיע עד הפיינל פור, אבל העסק השתבש להם באירופה למרות שבליגה הטורקית שהיא לא קלה בכלל הם נמצאים במקום הראשון", אמר דיוויד בלאט לקראת ההתמודדות. "אנחנו יודעים שמבלי לשחק ברמה גבוהה יהיה קשה מאוד לנצח שם בגלל כל הנסיבות מסביב. לכן הכי חשוב זה שנגיע חדים ונביא את האנרגיה שהבאנו לשני המשחקים האחרונים ביורוליג ונשחק הכי טוב שאפשר".

על המשך הדרך של מכבי תל אביב בטופ 16, אמר בלאט: "עכשיו גם המשחקים האחרים של הקבוצות האחרות הופכים להיות קריטיים עבורנו, בעיקר בגלל הפיגור שאנחנו עדיין נמצאים בו. קודם כל עלינו לעשות את העבודה שלנו. אם ננצח, נוכל ליהנות מהלוקסוס של להסתכל גם הצידה. לא רציתי לפני כן להתייחס למה יהיה אם לא נעלה ואני גם לא רוצה עכשיו להתייחס למה יהיה אם כן נעשה את זה. צריך לחשוב רק על המשחק הנוכחי ואם ננצח אותו, אני חושב שבאמת יהיה אפשר לחשוב ולדבר על האפשרות להגיע להצלבה".

על השפעת הדרבי אמר המאמן: "אני מקווה שלהפסד בדרבי תהיה השפעה טובה. לא הייתה הרגשה טובה, זה בטוח, אבל לפעמים אכזבה או ירידה יכולה להחזיר את האנשים לפוקוס. הגענו ליום ראשון אחרי שבועיים קשים ובמצב פיזי ומנטאלי לא הכי מושלם אבל על פי האימון אתמול אני מרגיש שחזרנו לעצמנו".

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בספק למשחק. ליאור אליהו/ברני ארדוב

עוד לפני הפציעה, ליאור אליהו נשמע דרוך, ואמר: "אנחנו כרגע בסיטואציה שאנחנו לא יכולים להפסיד. אין מקום לזה ולכן אנחנו נצטרך להיות מאוד מפוקסים כמו שהיינו בשבועיים הקודמים ולהמשיך באותה יכולת. אנחנו בפורמה טובה ביורוליג לאחר הניצחונות על סיינה וקאחה לבוראל, ואנחנו צריכים להמשיך באותה דרך. אנשים חושבים שזה משחק קל ונוטים לזלזל, אבל מי שמבין בכדורסל יודע שזו קבוצה שנבנתה לשלבים הכי מאוחרים. ביורוליג אמנם לא הולך להם, אבל בכל משחק נתון הם יכולים לנצח".

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר לוואלה! ספורט: "ערכנו אימון באולם שהינו חדיש ויפה, וקיבלנו אותנו יפה מאוד כאן. צפוי להיות קהל רב במשחק, צפינו בווידאו מהמשחק בינינו בארץ, ואני מקווה שנגיע מוכנים למשחק. ברור שאם אנחנו רוצים לעלות שלבים, חייבים לנצח גם את פנרבחצ'ה אולקר וגם את חימקי בבית, אבל כרגע אנחנו מתמקדים רק במשחק הנוכחי". על הפציעה של אליהו אמר מזרחי: "בסיום האימון ליאור סובב קלות את הקרסול ואני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק".

בו מקאלב פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
הצטיין בניצחון בליגה. בו מקאלב/ברני ארדוב

פנרבחצ'ה אולקר כאמור נמצאת במצב בעייתי בטופ 16 אחרי שהיא השיגה שני ניצחונות בלבד בשבעה משחקים. הקבוצה של ארטוגלו ארדואן הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה נגד ברצלונה (99:60) וסיינה (87:69) כשרק לפני שבוע סימונה פיאנג'יאני התפטר מתפקידו אחרי הכישלון בזירה האירופית שהגיע על אף תקציב ענק ורכש יקר. בליגה הטורקים עדיין מובילים את הטבלה והשבוע הם השיגו ניצחון דחוק 76:78 על קרשיאקה כשבו מקאלב הצטיין עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully