וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנדולו ניצחה את אלבה, צסק"א גברה על באמברג

פארמר כיכב עם 23 נקודות שהחזירו את הטורקים למסלול הניצחונות. הרוסים לא התקשו להביס את הגרמנים 58:78

אימג'בנק GettyImages

היורוליג עברה העונה לשחק בימי חמישי ושישי, אבל השבוע החליטו בליגת הכדורסל האירופאית הבכירה לעשות קפיצה קלה אל המקורות והמחזור העשירי של הטופ 16 יצא לדרך כבר הערב (רביעי), עם שני משחקים בבית ה', שניהם על אדמת גרמניה. במשחק הראשון גברה אנדולו אפס 86:91 על אלבה ברלין, ובהמשך צסק"א מוסקבה הביסה את באמברג 58:78.

ג'ורדן פארמר שחקן אנדולו אפס. GettyImages
הצגה פרטית. פארמר/GettyImages

אלבה ברלין - אנדולו אפס 91:86

הריצה המטורפת של הטורקים, שכללה שבעה ניצחונות רצופים וסידרה להם כמעט בודאות עלייה לשלב ההצלבה, נעצרה עם הפסד ביוון לפנאתינייקוס במחזור האחרון, אבל ג'ורדן פארמר דאג להחזיר אותם למסלול הניצחונות עם 23 נקודות (5 מ-12 מהשדה, 11 מ-11 מהקו), 4 אסיסטים ו-5 איבודים. סמיח ארדן תרם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים למנצחים, כשאת הגרמנים, שמזמן איבדו את הסיכוי לעלייה, הוביל דשון ווד עם 24 נקודות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סשה קאן שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
מתקרבים להצלבה. קאן/GettyImages

באמברג - צסק"א מוסקבה 78:58

אלופת גרמניה נכשלה בניסיון הנוסף שלה להשיג ניצחון ראשון בטופ 16, כאשר הרוסים השתלטו מהר מאוד על המשחק ואחרי מחצית סולידית שהסתיימה ב-35:46, היתרון נשמר גם בשארית המשחק. לא פחות מחמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס ובראשם ולדימיר מיקוב וננאד קרסיץ', שקלעו כל אחד 17 נקודות ויחד עם 16 של מילוש תיאודוסיץ' הרוסים שטיפסו למאזן 3:7 שמשפר את מעמדם בדרך להצלבה. את באמברג, שהגיעה אחרי הפסד לבאיירן מינכן בליגה, הוביל שארוד פורד שקלע 16 נקודות.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully