וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: בניית אולם הספורט של הפועל ת"א תחל

5.3.2013 / 20:52

העבודות להקמת האולם, שיכיל 3,000 מקומות, יתחילו מוקדם מהצפוי. האדומים מקווים לפתוח שם את עונת 2014/15

עיריית תל-אביב-יפו הוציאה היום (שלישי) צו התחלת בנייה לאולם הספורט במתחם הדרייב-אין, שישמש בין היתר את הפועל תל אביב בכדורסל, ובכך הקדימה את לוח הזמנים המתוכנן. התחלת העבודות הוקדמה ליום חמישי הקרוב במקום בעוד כחודש. בשלב הראשון יחלו עבודות עפר והקמת גדרות ותוך 18 חודשים תסתיים הבנייה, כך שהאדומים יוכלו לפתוח את עונת 2014/15 כשהאולם בשימוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כך אמור להיראות האולם החדש במתחם הדרייב אין. הדמיה/מערכת וואלה, צילום מסך

האולם, שיכיל כ-3000 מקומות ישיבה ישמש את ענפי הספורט השונים, ובו ייבנו ארבעה יציעים אשר יקיפו את הזירה כך שתועצם חוויית הצפייה. כמו כן יהיו ארבעה חדרי הלבשה, חדרי שופטים, שטחים לאכסון ומשרדי הנהלה. לטובת האוהדים יותקנו באולם מזנונים רבים ושרותי קהל. בנוסף, האולם יותאם גם לעריכת משחקי כדורסל לליגות נכים ולשם כך הותאמו שני חדרי הלבשה לנכים.

הליך התכנון והבנייה מלווה על ידי ועדת היגוי משותפת של העירייה ונציגי אגודת הפועל תל אביב. הועדה תמשיך להתכנס על-מנת ללוות ולזרז את הפרויקט: "העירייה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת להקים את אולם הספורט הייעודי אשר יענה על הצרכים של אגודות הספורט בענפים השונים. כמובן שהאולם יוכל לשמש לטובת משחקיה של קבוצת הכדורסל הפועל תל-אביב", אמר בהודעה לעיתונות ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האולם החדש. הדמיה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully