וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "סיפור האליפות עוד לא גמור"

מאמן מנצ'סטר סיטי נשאר אופטימי לאחר הניצחון על אסטון וילה: "נצטרך לנצח את כל עשרת המשחקים עד לסיום העונה"

מנצ'סטר סיטי צימקה אמש (שני) את הפער ממנצ'סטר יונייטד, מוליכת הפריימרליג, ל-12 נקודות, לאחר הניצחון 0:1 על אסטון וילה בחוץ. הסיטיזנס נהנו משער של קרלוס טבז בדקה ה-45 על קבוצת התחתית, ולאחר רצף ארוך ומאכזב, רשמו ניצחון שני ברציפות, וזאת על אף יכולת פושרת מאוד.

"אנחנו צריכים לנצח את כל עשרת המשחקים עד לסיום העונה", אמר רוברטו מאנצ'יני על סיכויי האליפות של קבוצתו, "זה היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה. זה היה חשוב להשאר במרחק של 12 נקודות מהיונייטד, מכיוון שכשנשארו 10 משחקים לסיום העונה, אתה אף פעם לא אומר שזה נגמר. סיפור האליפות עוד לא גמור".

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
עוד מאמין. רוברטו מאנצ'יני/GettyImages, Michael Regan

מאמן הסיטי המשיך והתייחס ליכולת של קבוצתו לאחרונה, "היו לנו כמה משחקים כמו נגד קווינס פארק ריינג'רס, ווסטהאם וצ'לסי בחוץ, שהגיע לנו לנצח, אבל החמצנו שתיים או שלוש הזדמנויות להבקיע. לפעמים חשוב לנצח כמו שעשינו נגד וילה, להאבק על כל כדור, כי מעכשיו זה מה שיהיה חשוב".

בסיום המשחק הודיעו בסיטי שג'ק רודוול, שנפצע במהלך המשחק וירד צולע לחדר ההלבשה, ייעדר כארבעה שבועות מהמגרשים. כשבמועדון יעשו את המאמצים על מנת להכשיר את סרחיו אגוארו למפגש נגד אברטון, כשברור שבשלב זה שהוא יחמיץ את המשחק נגד בארנסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully