וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את אסטון וילה

מבצע אישי של טבס הכריע את המשחק. הפער מיונייטד צומק שוב ל-12 נק'. ספרד: שלושער לנגרדו ב-1:4 של סביליה על סלטה

ספורט 2

מנצ'סטר סיטי הקטינה הערב (שבת) את הפער ממנצ'סטר יונייטד המוליכה בחזרה ל-12 נקודות, לאחר שניצחה 0:1 את אסטון וילה המדורגת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום. בסיבוב הראשון האלופה הלמה בווילאנס עם חמישייה, כשקרלוס טבס היה חתום על צמד לרשת ההגנה הגרועה בליגה. הארגנטינאי חזר להרכב והפעם הסתפק בשער אחד שסידר לקבוצתו את ניצחון החוץ, אחרי שני משחקי חוץ קודמים בהם מעדה.

קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער לרשת אסטון וילה. רויטרס
מבצע אלגנטי. קרלוס טבס/רויטרס

המצב המסוכן הראשון היה דווקא של אסטון וילה, אבל טבס סייע להגנה וניצב על קו השער כדי להרחיק את הנגיחה של כריסטיאן בנטקה בדקה ה-20. מנגד, ג'ק רודוול בחן את בראד גוזאן ולאחר מכן היה זה פאבלו סבאלטה הארגנטינאי שנעץ כדור בקורה בדקה ה-38. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השכילה מנצ'סטר סיטי לשבור את האיזון במשחק, כשאדין דז'קו המחליף (נכנס במקום רודוול שנפצע בדקה ה-25) ניצל איבוד כדור רשלני של קירן קלארק, זרק באלגנטיות את השוער ובלם נוסף וכבש בקלות את התשיעי שלו העונה.

המשחק שווה הכוחות נמשך במחצית השנייה, כשאסטון וילה שלחה יותר שחקנים קדימה ואילו סיטי הסתמכה על דז'קו וטבס. בדקה ה-73 יאיא טורה יכול היה לסגור עניין, אבל המבצע האישי שלו, בניגוד לזה מול צ'לסי, נעצר בקורה. הסיטיזנס, לא ביום גדול, אוספים שלוש נקודות ומתרחקים מטוטנהאם הנושפת בעורפם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קרלוס טבס. AP
שמרו על פער סביר מטוטנהאם. שחקני סיטי חוגגים/AP

ספרד: סביליה הביסה 1:4 את סלטה ויגו והתקדמה למקום העשירי, בעוד יריבתה נותרה מתחת לקו האדום. האנדלוסים נהנו מיום גדול של אלברו נגרדו, שכבש שלושער ראשון בקריירה אחרי 197 משחקים בלה ליגה, בדקות 12, 29 ו-88. גארי מדל כבש בתווך (66) ואילו אוגוסטו פרננדס הארגנטינאי צימק (40). נגרדו הפך לראשון מאז קפה (2006) שכובש שלושער במשחק ליגה במדי סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully