וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני: "ראיתי בעיניים של השחקנים שהם באו כמו חיות"

4.3.2013 / 22:35

מאמן ראשל"צ חגג את הניצחון על ירושלים. רייט: "החיבור שלי לפה טוב". דרוקר: "לא מתרשם מהקריאות של הקהל נגדי"

המחזור ה-19 בליגת העל נחתם הערב (שני) עם הצגה גדולה של מכבי ראשון לציון, שגברה על הפועל ירושלים במלחה 83:91 והשיגה ניצחון שלישי ברציפות שמקרב אותה מאוד לפלייאוף העליון. הכתומים ראו את קורטני פלס מירושלים לוהט בפתיחת המשחק וצולף 15 נקודות כבר ברבע הראשון, אך ככל שהמשחק התקדם הם נכנסו לעניינים והודות לווילי וורן וג'וליאן רייט, לו הוענק עוד בטרם המשחק תואר שחקן החודש, הוליכו אותה לניצחון חוץ גדול.

בצד השני, ירושלים, שחיפשה ניצחון רביעי ברציפות שיכול היה להחזיר אותה למקום השני בטבלה, שוב אכזבה, וקיבלה סיבה נוספת לדאגה כשאלישי כדיר נפגע בברכו ופונה מהמגרש במהלך המשחק.

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. מגד גוזני
השחקנים שלו באו בגישה הנכונה. בוסאני/מגד גוזני

מאמן ראשון לציון רוני בוסאני אמר בסיום: "זה ניצחון גדול. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אבל החבר'ה שלי מדהימים. שני האימונים האחרונים לא היו טובים, לג'וליאן רייט היתה פציעה, אבל ראיתי בעיניים שלהם היום שהם באו כמו חיות. כל מי שהיה על המגרש היום היה טוב. ברגע שיש שילוב בין משחק פנים לחוץ, המצב טוב. יש עוד משחקים, ועוד מוקדם להגיד לאן נגיע".

ג'וליאן רייט, שהצטיין עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי. צריך לתת קרדיט לירושלים ואנחנו רק ניסינו להתאים את המאמץ הזה. חבריי לקבוצה מצפים ממני להופעה כזו, אבל זה באמת מאמץ קבוצתי, אני רק מנסה לעזור. אני לא מתעסק עם הסטטיסטיקה. אני חושב שהחיבור שלי פה הוא טוב, הרגשתי פה בבית מהיום הראשון ואני שמח לשחק פה. אנחנו קבוצה צעירה, ולקח לנו זמן להבין מה אנחנו רוצים לעשות".

בצד המפסיד, מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר: "יש לנו בעיות חשובות יותר. נצטרך לראות מה מצבו של אלישי שנפצע. היה לנו רבע שלישי לא טוב, הסתבכנו עם עבירות והם ניצחו את המשחק. קרייג סמית' יצא בחמש עבירות, והוא חשב שלא מגיעות לו השריקות האלה. הוא מאוד מתוסכל מזה, וזה קורה גם במשחקים טובים שלו. אנחנו צריכים לחשוב איך לייצב את השורות עם הפציעה של אלישי".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"הסתבכנו". דרוקר/מגד גוזני

דרוקר הוסיף: "אני לא מתרשם מזה שאוהדים קוראים נגדי, כאב לי לראות את זה בזמן שהקבוצה נלחמת ומשתדלת. רוב הקהל עודד והבין מה היה כאן. רוב הקהל של ירושלים דוחף, אבל יש אנשים שלשרוק בוז זה לחם חוקם. אני מאמין שבקבוצה אתה צריך לתמוך. צריך לעודד את האנשים ולא להוריד אותם".

ליאור ליפשיץ אמר: "אני מסתכל על המשחק כשלם וגם במחצית הראשונה לא הראינו מספיק אנרגיות, החבר'ה ניסו ורצו אבל משהו נתקע. צריכים להסתכל טוב על מה עשינו פחות טוב, ולהבין את הטעויות. מגיע כל הכבוד למכבי ראשון שבאו ושיחקו פה נהדר. חוסר הריכוז הזה אפיין אותנו לאורך כל המשחק, נפלנו בדברים הקטנים, נכנסו לראשון זריקות גדולות ולנו לא. השלשה של מאיר נכנסה ויצאה, ואלה דברים שיכולים להפוך את המשחק בשניה, זה לא קרה לנו היום. צריך להביא דברים אחרים כדי שהדברים האלה יבואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully