וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ראשון לציון גברה על ירושלים 83:91

החבורה של רוני בוסאני קרובה להבטיח העפלה לפלייאוף העליון לאחר 83:91 גדול במלחה. ג'וליאן רייט הצטיין עם 23 נקודות

המחזור ה-19 בליגת העל ננעל הערב (שני) כשמכבי ראשון לציון רשמה ניצחון שלישי ברציפות וגברה על הפועל ירושלים 83:91 במלחה. ירושלים הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יחזיר אותה למקום השני, אך לאחר שלושה ניצחונות רצופים, נתקלה ביריבה נחושה בדמות החבורה הלוחמת מראשון לציון. אחרי תקופה קשה, שכללה גם את פיטוריו של המאמן אפי בירנבוים, רוני בוסאני ממשיך להחזיר את את הקבוצה מעיר היין למוטב.

ג'וליאן רייט שחקן מכבי ראשון לציון מטביע. נמרוד סונדרס
הצגה נהדרת. רייט/נמרוד סונדרס

עם הניצחון המרשים, ראשון סוגרת ניצחון שלישי ברציפות והיא תהיה בפלייאוף העליון כמעט בוודאות. ג'וליאן רייט זכה בתואר שחקן החודש עוד לפני שהחל המשחק, ועל הפארקט הוכיח גם למה, כשהשיג דאבל דאבל מהיר והיה המצטיין לצד ווילי וורן, ששוב נראה טוב.

בצד השני, האדומים שוב יורדים מאוכזבים. החבורה של שרון דרוקר כבר הייתה נראית כמי שעלתה על דרך המלך לאחר התצוגה המביכה בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה עם שלושה ניצחונות, עם ההפסד מרחיק אותה ממכבי חיפה והפועל אילת שקיבעו את מקומן עם אותו מספר נקודות במקומות השני והשלישי.

לזאריק ג'ונס שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
ממשיכים להתחבר. ג'ונס/מגד גוזני

מהלך המשחק

קרייג סמית' פתח את המשחק עם סל יפה תוך כדי סיבוב, והעלה את ירושלים ליתרון, אך שלשות של וורן וג'ונס החזירו את היתרון לאורחת. קורטני פלס קלע שש נקודות רצופות, ורביב לימונד שגם הוא פתח היטב סיים מתפרצת יפה עם סל ועבירה. פלס הלוהט הוסיף עוד שש ועלה ל-12 נקודות אישיות, בדרך ליתרון 17:22 לירושלים. ג'ונס ענה עם שלשה בצד שני, אך פלס קלע שלשה שלישית וירושלים עלתה ל-23:29 בסיום הרבע הראשון.

ליאור ליפשיץ פתח את הרבע השני עם שלשה משלו והעלה את ירושלים ליתרון שיא של שמונה נקודות. ווילי וורן החזיר בצד השני בשלשה השנייה שלו, וריחף לסל מצוין נוסף. ג'וליאן רייט עם ארבע נקודות רצופות הוריד ל-38:34 לירושלים והגיע כבר לדאבל דאבל של נקודות וריבאונדים, אך מאיר טפירו עם סל נוסף הגדיל את היתרון של המארחת. וורן עלה ל-15 נקודות והוריד את ראשון בפיגור 43:37 בירידה להפסקה.

בפתיחת הרבע השלישי ג'וליאן רייט, שוב הוא, קירב את ראשון לציון עד לנקודה בלבד ודאנק של אדריאן יוטר העלה את ראשון לציון ליתרון לאחר זמן רב, 45:46. אלא שאז קורטני פלס, שנרגע מאז הרבע הראשון, צלף חמש נקודות רצופות והחזיר את היתרון לאדומים. ניר כהן המחליף רשם רבע טוב מאוד ועם שלשה מוצלחת העלה את ראשון ליתרון חמש, אך פלס עם שלשה רביעית השווה. סל של יוטר הוריד את ראשון ביתרון 51:56 בתום הרבע השלישי.

ניר כהן המשיך את היכולת המפתיעה וקבר שלשה נוספת עם פתיחת הרבע הרביעי, ואלישי כדיר נפגע בברכו והורד בעזרת חבריו מהמגרש. ראשון המשיכה להגדיל את הפער עם שלשה של וורן, ועבירה בלתי ספורטיבית מכוערת של קרייג סמית' סייעה לאורחים להגדיל עוד יותר את היתרון. לימונד צימק לתשע בלבד, אך ג'וליאן רייט עם עוד מהלך מצוין שוב הקפיץ את היתרון של ראשון. לימונד שוב צימק, אך ירושלים לא הצליחה להתקרב מספיק וירדה מנוצחת 91:83 בסיום.

שחקן הפועל ירושלים קורטני פלס. מגד גוזני
להט בפתיחה, אך זה לא הספיק. פלס/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'וליאן רייט 23 (11 מ-19 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, ווילי וורן 20 (6 מ-14 מהשדה) ו-7 אסיסטים, לזאריק ג'ונס 16 (4 מ-7 לשלוש), אדריאן יוטר 14 ו-10 ריבאונדים, ניר כהן 9, ניצן חנוכי 8, עמית בן דוד 1, דניאל איידן, אור סולומון וגיא פרבר שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: קורטני פלס 25 (10 מ-17 מהשדה) ו-5 איבודים, רביב לימונד 17 (7 מ-8 מהשדה), קרייג סמית' 13 (5 מ-13 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-5 איבודים, מאיר טפירו 9 ו-7 אסיסטים, אלישי כדיר 7, ג'ייקוב פולן 6, ג'וש דאנקן 4, ליאור ליפשיץ 2, דן גרונפלד שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully