וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן יסרב להגיע להסדר עם הקבוצה

4.3.2013 / 10:53

הקשר ידרוש את כל חוזהו בעונה הבאה ולא ייכלל בסגל לדרבי. טואטחה שזומן לנבחרת: "בנוער חונכתי שהדרבי מעל הכל"

one

אתמול פרסמנו: פגישה הבהרה בין תמיר כהן להנהלה

קשר מכבי חיפה, תמיר כהן, לא מתכוון לוותר על שכרו בעונה הבאה ולא יסתפק בפיצוי אותו תציע ההנהלה במידה שזו תבקש להגיע עימו להסדר על שחרורו. כפי שפורסם אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, הקשר נפגש עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק במשרדו בחיפה על מנת לערוך שיחת הבהרה שמטרתה לדון במעמדו בקבוצה.

בחיפה טענו אמש כי הפגישה נערכה לאור מסרים שכהן שלח לאחרונה, לפיהם הוא מאוכזב ממעמדו בקבוצה. הקשר סיפר לחבריו באימון כי כלל לא ידע על הפגישה וזומן אליה זמן לא רב לפני האימון המסכם שערכה הקבוצה לקראת הדרבי הערב.

חוזהו של כהן נאמד בכ-300 אלף יורו לעונה ובשלב זה, גם אם יעזוב בקיץ, נראה שחיפה תצטרך להשתתף בחלק ניכר משכרו או לבקש מסוכנו פיני זהבי למצוא עבורו קבוצה בחו"ל, אופציה פחות ריאלית לאור העובדה שהקשר החליט לחזור ולגור עם משפחתו בישראל. כהן שהגיע אתמול לאימון באיחור קל התאמן, אך לא יהיה בסגל גם למשחק הערב.

תמיר כהן שחקן מכבי חיפה עם אורי אוזן עוזר מאמן. דרור פיקלני
לא ידע על הפגישה הצפויה. כהן/דרור פיקלני

לקראת המשחק הערב מול הפועל חיפה (20:50, ערוץ 1), תחולק באצטדיון חוברת המשחק, בה התראיין המגן טאלב טואטחה, שנמצא בכושר נהדר וזומן אמש לסגל הנבחרת (המורכב הפעם רק משחקנים המשחקים בישראל, ללא הלגיונרים), שיתמודד ביום רביעי מול הנבחרת הצעירה למשחק אימון.

"הדרבי הוא הכל, המשחק החשוב ביותר, ככה גידלו וחינכו אותי במחלקת הנוער. נעשה הכל לנצח", אמר טואטחה לחוברת. "אין ספק שיש בקבוצה אווירה מצוינת, אנו יחידה אחת. כרגע אנחנו בתקופה מצוינת וחייבים להמשיך ככה ולעבוד קשה. אריק יודע לדרבן אותנו ועד סוף העונה ננסה להשיג מספר רב ככל הניתן של ניצחונות, על מנת להשיג את המטרות שלנו. אנו מסתכלים על עצמנו בלבד, רוצים לנצח בכל משחק ומשחק עד הסוף".

מלבד טואטחה זומנו לסגל מחיפה גם אייל משומר, דקל קינן, חן עזרא, אייל גולסה ו-ויאם עמאשה, שזהו הזימון הראשון שלו לסגל הרחב בעידן אלי גוטמן. כאמור, הסגל מורכב ממקומיים בלבד והוא אינו משקף בהכרח את הסגל שיוזמן למשחק מול פורטוגל ב-22 במרץ או למשחקים רשמיים אחרים.

בחיפה מעריכים שלפחות עשרת אלפים אוהדים יגיעו למפגש המסקרן הערב. בנאדו לא אמור לערוך שינויים מיוחדים בהרכב בהשוואה לדרבי בשבוע שעבר והשינוי היחיד שנלקח בחשבון כרגע הוא החזרתו של דינו אנדלובו להרכב על חשבון אחד משחקני ההתקפה. כרטיסים עדיין נמכרים בקופות גרבר ומחירם: 45 שקל לנוער, 85 למבוגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully